مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستگیری 133 سارق در تهران تنها در 72 ساعت!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس پلیس تهران بزرگ با تشریح جزئیات اجرای مرحله پنجاه و هفتم طرح رعد در پایتخت از دستگیری 133 سارق در 72 ساعت گذشته در تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: پنجاه و هفتمین مرحله این طرح پیشگیرانه پلیس تهران با دستگیری یک هزار و 788 سارق در تهران و 243 شرور دیگر در شهرری به پایان رسید.

وی افزود: در این طرح 22 باند که به صورت گروهی دست به اعمال مجرمانه می زدند منهدم شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در این طرح یک هزار و 989 فقره اموال مسروقه کشف و 209 دستگاه خودرو و موتور سیکلت، انواع سلاح های نظامی و مقدار قابل توجهی فشنگ تهیه شد که ارزش اموال مسروقه در تهران 27 میلیارد ریال و 21 میلیارد ریال است. ریال در شهرری

رئیس پلیس پایتخت گفت: همچنین در این طرح 80 محل و سارق، قرض الحسنه، اراذل و اوباش و کسبه پاکسازی و 34 نفر از اراذل و اوباش و سارقان دستگیر شدند.

سردار رحیمی تاکید کرد: این طرح با همکاری پلیس پیشگیری تهران بزرگ، کلانتری ها و پلیس منطقه ری محقق شد.

وی با بیان اینکه در 72 ساعت گذشته 133 سارق در تهران دستگیر شدند که تعداد کل این سارقان 120 نفر است، افزود: از این سارقان 9 خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در این مدت 33 نفر در اداره مواد مخدر تهران دستگیر شدند که در مجموع 3 کیلوگرم و 790 گرم مواد مخدر را حمل می کردند.

بیشتر بخوانید  آقای جنتی ۱۰۰ ساله است و باید در خانه بنشیند

وی همچنین از دستگیری 18 تولیدکننده و توزیع کننده مشروبات الکلی خبر داد و گفت: 85 لیتر مشروبات الکلی از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پایتخت کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در بازرسی از اداره اسلحه و مهمات 3 قبضه سلاح کشف و در این رابطه 3 نفر دستگیر شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *