دستگیری قاتل ۱۵ ساله در کازرون



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز،سرهنگ اسماعیل زارجان در تشریح این خبر گفت: حوالی ساعت 22 روز پنجشنبه 19 شهریورماه در پی اطلاع مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به فوت جوان 27 ساله بسیجی در یکی از ولسوالی های شهرستان بلافاصله ماموران پلیس برای بررسی به محل حادثه رفتند نظرات ارسال شده است.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد مقتول (بسیجی 27 ساله) از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به دلیل شدت جراحات وارده کشته شده است.

این پلیس افزود: با توجه به فرار قاتل و همدستش از محل درگیری، ماموران یگان امداد و نجات با هماهنگی مقامات قضایی تحقیقات در خصوص دستگیری قاتل و علت قتل را آغاز کردند. و در کمتر از یک ساعت در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند قاتل 15 ساله و همدست 18 ساله اش را در یکی از محله های شهر شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: با بررسی و ارائه مدارک و مستندات، متهم قتل اعتراف و علت و انگیزه ارتکاب این اقدام مجرمانه و همچنین اختلافات قبلی را بیان کرد.

سرهنگ زاردیان در پایان به شهروندان توصیه کرد به منظور جلوگیری از بروز چنین حوادث ناگواری در هنگام عصبانیت از هرگونه اقدام غیرضروری و تصمیم گیری عجولانه خودداری کنند.

لازم به ذکر است قاتل و همدستش پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید  حاج منصور باز هم مقابل قالیباف؛ هیات رئیسه مجلس تغییر کند

دیدگاهتان را بنویسید