مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستگیری فردی که به معلم کاراجیچ سیلی زد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش البرزا اعلام کرد: با هماهنگی دادستانی، فرد متخلف به عنوان بخشی از معلمان این استان در کرج دستگیر شد.

«علی حجارگشت» اظهار داشت: بلافاصله پس از انتشار فیلم توهین یک تاجر به معلم مدرسه شیخ فضل الله نوری در حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در فضای مجازی، اقدامات لازم برای رسیدگی به این مهم در دستور کار قرار گرفت. دستور کار.

وی خاطرنشان کرد: قدردانی معلم با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش در مدرسه با حضور دانش آموزان و اولیا، گفتگوی تلفنی وزیر آموزش و پرورش با همکارمان «فریدون گودرزی» تلفنی و حضور معاون وزیر. تربیت بدنی و سلامت و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در منزل وی از دیگر اقداماتی است که استان در راستای آرامش این همکار متخلف انجام داده است.

وی تصریح کرد: قدردانی از معلمان با اخلاق و صبوری استان در رابطه با رفتار نامناسب کسبه در جوار مدرسه شیخ فضل اله نوری ناحیه آموزشی ناحیه چهار کرج از دیگر اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش البرز است که با هدف انجام این کار انجام شده است. آرام و دفاع از جایگاه معلمان در جامعه صورت گرفت.

هجرت ادامه داد: معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش در منزل همکار خود دستان وی را بوسید که با برکت تربیت هزاران دانش آموزی که برای توهین به فردی به نجابت معلمی نایستادند.

وی با بیان اینکه دفاع از ناموس و مقام معلم و حفظ کرامت آنان در واقع دفاع از حقوق همه مردم ایران است، یادآور شد:

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزا تاکید کرد: این معلم فرهنگی در یک رویه آبرومندانه از حق خود صرف نظر کرد اما با توجه به جنبه عمومی جرم موضوع در مرحله رسیدگی قضایی قرار گرفت.

«فریدون گودرزی» معاون دبستان شیخ فضل اله نوری ناحیه چهار کرج در هفته جاری مورد توهین یکی از همسایه های مدرسه قرار گرفت و ضارب بلافاصله از معاون و جامعه آموزشی و فرهنگی عذرخواهی کرد.

استان آلبورگ حدود 520000 دانش آموز و 25000 شخصیت فرهنگی دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *