دستگیری عوامل فروش بلیت جعلی در بازی ایران و لبنان



به گزارش سلام نوح، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب مقدماتی جام جهانی روز گذشته در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد. به بالا صعود کنید.

این دیدار در حالی برگزار شد که حواشی پیرامون این دیدار در ورزشگاه شکل گرفته بود.

در حالی که در اطلاعیه ها و اخبار مختلف از هواداران فوتبال خواسته شده بود بدون تهیه بلیت قانونی و ثبت نام و وارد کردن اطلاعات دقیق در اطراف ورزشگاه حضور نداشته باشند، برخی از هواداران بدون بلیت در اطراف ورزشگاه حضور داشتند و قصد ورود به ورزشگاه را داشتند. این اتفاق مشکلاتی را به همراه داشت و در نهایت باعث شد تا تعداد تماشاگرانی که طبق پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شده بود، بیشتر از تعداد تماشاگران وارد ورزشگاه شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سامانه های فروش بلیت، برخی از پرونده های ثبت شده با کد ملی و اسامی نادرست نیز تخلف و ثبت اطلاعات غیرواقعی تلقی می شود که به دلیل مغایرت اطلاعات درج شده با کارت ملی نیز فاقد اعتبار است. .

متاسفانه در حاشیه این مسابقه عده ای سودجو اقدام به چاپ و فروش بلیت های جعلی به چند زن و مرد کردند که تعدادی از آنها دستگیر شدند.

همچنین حضور تماشاگران زن و مرد در شرایط کرونری در دیدار تیم های ایران و عراق انجام شد که به دلیل رعایت پروتکل و حضور بانوان مشکلی ایجاد نکرد و نشان داد که موضوع بانوان در ورزش حل شد.

بیشتر بخوانید  فال روزانه چهارشنبه 1 فروردین 1403

دیدگاهتان را بنویسید