مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستگیری عامل هتک‌حرمت به تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا،با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه قمر بنی‌هاشم (ع)، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی و همکاری مردم و با دستور قضایی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، عامل اهانت به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد، شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به خبر دستگیری عامل اهانت به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور جلوگیری از اشاعه شایعات و دامن زدن برخی افراد به این مسأله، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این پرونده، پس از تحقیقات و سپری شدن روند تکمیلی پرونده، منتشر و در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

احمدرضا بهرامی افزود: برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت، جلساتی گرفته و دستوراتی صادر شد و با عنایت حضرت زهرا (س) و با تلاش همه دست‌اندرکاران امنیتی استان چهارمحال و بختیاری، دادستان، اداره کل اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) و نیروهای انتظامی استان، در همان روزهای اول شناسایی و در کمتر از یک هفته دستگیر شد.

احمدرضا بهرامی گفت: در خصوص این فرد با رعایت موازین شرعی و قانون، رسیدگی‌های لازم برابر ضوابط و مقررات انجام شود و حکم مقتضی صادر گردد.

رئیس کل دادگستری گفت: به مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری و کشور که احساسات آن‌ها در پی این حادثه جریحه‌دار شده است، این اطمینـــــان را می‌دهم که دادگستـــری چهارمحال و بختیـــاری در اسرع وقت و با دقت تمــــــام، طبق موازین شرعی و قانونی به موضوع رسیدگی و عــــامــل یا عوامل این گستاخی را به سزای عمــل خود خواهد رساند.

بیشتر بخوانید  قیمت ارز صبح امروز در بازار آزاد تهران ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / قیمت دلار مشخص شد

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *