مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستگیری عاملان حادثه ریلی طبس – جزد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مقصران حادثه ریلی طبس – یزد دستگیر شدند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه طبس گفت: با بررسی های انجام شده تاکنون تعدادی از افرادی که مجرم شناخته شده بودند دستگیر شدند.

هاکانی ثانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار طبس در خصوص آخرین آمار تصادفات قطارهای مسافری در مشهد، طبس و یزد گفت: این حادثه بین ایستگاه مزینو تا ایستگاه عباس آباد رخ داده است.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی کمیسیون عمران مجلس و نظر نهایی مرکز پزشکی قانونی، تعداد فوتی ها 14:12 از جزد و دو نفر از طبس بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه مراسم تشیع این افراد در طبس برگزار شد، یادآور شد: کشته شدگان شهر یزد نیز شیعه بودند.

حکانی ثانی با بیان اینکه بیشتر بستری ها در طبس بوده است، ادامه داد: 95 درصد از بستری ها سرپایی بوده که در روز اول ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه شش نفر در روز دوم باقی مانده اند، گفت: در روز سوم پس از حادثه هیچ بستری در بیمارستان های دخانیات نداشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ویژه طبس افزود: هیچ بیمار بدحالی وجود ندارد و همه بیماران بدحال در روز اول شناسایی شدند.

هاکانی الثانی با بیان اینکه کمیسیون بررسی این سانحه نتیجه نهایی را منتشر نکرد، افزود: با بررسی های انجام شده تاکنون تعدادی دستگیر و مجرم شناخته شده اند.

وی افزود: بخشی از کاستی ها به رئیس کارگاه، بخشی به بیل مکانیکی و بخشی به لوکوموتیو مربوط می شود و منتظر پاسخ قاطع معاون استاندار هستیم.

بیشتر بخوانید  جنجال بر سر تغییرات کتاب‌های درسی تمامی ندارد / این‌بار تحریف شعر ملک‌الشعرای بهار -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *