دستگیری صیادان غیرمجاز در پلدهتر



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، علی الستری نژاد اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این دو شهرستان پس از کنترل و پایش مناطق میانی پلدختر و دره شهر در استان ایلام موفق شدند. در دستگیری متخلفان محیط زیست.

وی افزود: متخلفان در ایام فرافصل با وسایل غیرمجاز (مواد منفجره) ماهیگیری کردند و پس از دستگیری حدود 2 کیلوگرم مواد منفجره، یک دستگاه کامل مواد منفجره شامل 20 متر سیم برق و یک باتری موتورسیکلت و 86 قطعه کشف و ضبط شد. ماهی. آنها

وی گفت: با پایان یافتن پرونده متخلفان صیادی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شد و دستگاه های مکشوفه تا تکمیل تحقیقات و صدور به صورت ایمن تحت نظارت اداره حفاظت محیط زیست نگهداری می شوند. قضاوت های نهایی».

الاشتری نژاد تصریح کرد: مجازات صید مواد منفجره در قانون شکار و صید پیش بینی شده است که شامل حبس از 91 روز تا سه سال یا جزای نقدی است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به آغاز فصل شکار و صید و شروع فصل تخم ریزی در آبزی پروری، انتظار می رود همه به زمان، مکان، نحوه و وسایل شکار توجه کنند تا موضوع شکار قرار نگیرد. اعمال مجرمانه.” ضمن حفظ محیط زیست.”

بیشتر بخوانید  تصاویر دیده نشده و عجیب از فضای داخلی اهرام سه گانه مصر! / فیلم سینما

دیدگاهتان را بنویسید