دستگیری سارق حرفه ای محتوای خودرو در کرچک



به گزارش سلام نو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ مرتضی ملکی وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در شهر چارجک، شناسایی و دستگیری سارقان یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 این شهرستان به سرکردگی و فرماندهی جانشین فرماندهی انتظامی جناب آقای. . شهر کرچک.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و گشت های نامحسوس سارق و مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی اقدام به دستگیری کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چارچک گفت: متهم با مشاهده خودروی گشت پلیس اقدام به فرار کرد که پلیس وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم ساکن تهران است و شهر کرچک را به عنوان مسافرخانه برای سرقت انتخاب کرده است، افزود: خودروهای بدون تجهیزات ایمنی را سرقت می کرد.

سرهنگ ملکی بیان کرد: متهم اموال مسروقه را با مبلغ کمتری به یک قاطر آهو فروخت و شناسایی و دستگیری یک قاطر آهو در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چارجک از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق مرکز اورژانس ۱۱۰ به مسئولین اطلاع دهند.

کرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد.

بیشتر بخوانید  ببینید | آخرین فیلم از حامد سلطانی و همسرش در یک ساعت قبل از فوت

دیدگاهتان را بنویسید