دستگیری سارق ارز دیجیتال در اردبیل


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ، علی قهرمان طالع زور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاکی به پلیس فتا مراجعه و گزارش داد که مبلغ 6000 دلار از کیف پول دیجیتال وی به مقصد نامعلومی منتقل شده است ، موضوعی که در دستور کار قرار گرفته است. پلیس مستقر شد.

وی افزود: پس از گرفتن اظهارات شاکی ، مشخص شد که وی مدتی پیش در وب سایت دیوار با شخصی آشنا شد که خود را تاجر ارز دیجیتال معرفی کرد و یک بار نیز با شاکی دیدار کرد که این اولین شواهد برای کارشناسان پلیس است. یک فتا بود

با نگه داشتن تلفن کیف پول دیجیتال خود را خالی کنید

رئیس پلیس فتا در اردبیل ادامه داد: کارآگاهان سایبری با اقدامات فنی و پلیسی متوجه شدند که همان فرد اقدام به سرقت ارز دیجیتال شاکی کرده است که با هماهنگی مقامات قضایی متهم را در عملیات پلیس با فنی دستگیر کرد تجهیزات و به پلیس گفت. آنها FATA را منتقل کردند.

طبق اعترافات این سارق ، او در همان جلسه تلفن خود را به بهانه اینکه ارزهای خریداری شده توسط مردم را رصد و تجزیه و تحلیل می کند و مردم به او شک نکنند ، چند روز بعد وارد آنها شد کیف پول ها و ارزهای دیجیتالی آنها را به کیف پول شما منتقل کنید.

افراد می توانند برنامه های ارز دیجیتال را از وب سایت رسمی بارگیری کنند

وی گفت: “مردم به هرکسی که وانمود می کنند متخصص در تجارت ارز دیجیتال در فضای مجازی هستند ، اعتماد ندارند و اطلاعات حساس نمونه کارها را در اختیار آنها قرار نمی دهند و سعی می کنند تمام برنامه های ارز دیجیتال را از سایت بارگیری کنند.” همه گذرواژه ها و گذرواژه ها را برای بازیابی در یک مکان امن و ایجاد همه تنظیمات امنیتی به منظور سو mis استفاده توسط کلاهبرداران اینترنتی.

بیشتر بخوانید  کودک نابغه با معرکه‌گیری در هواپیما همه را شگفت‌زده کرد + ویدیو

رئیس پلیس فتا در اردبیل گفت: مردم می توانند هرگونه ابهام ، س questionsال یا گزارشی از کلاهبرداری ارز دیجیتال را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir و مرکز سایبرنتیک اورژانس گزارش دهند.

انتهای پیام / 3463 /


دیدگاهتان را بنویسید