دستگیری سارقان هنگام برش کابلهای فشار قوی! – اخبار پلیس – اخبار اجتماعی تسنیم


سرهنگ محمود مالمیر در مصاحبه با خبرنگار پلیس باشگاه خبرنگاران پویا؛ وی با اعلام دستگیری سارقان کابل برق ، با تشریح این خبر اظهار داشت: همزمان با قطع برق و مشکلات عدیده ای برای مردم ، اخباری مبنی بر سرقت کابل های برق فشار قوی در مناطقی از جمله آزادی ، خلیج فارس ، تهرانسر و کرج قدیم گزارش شد. جاده توسط اداره برق و او را به کلانتری 150 تهران منتقل کردند.

رئیس کلانتری 150 تهران افزود: در پی این گزارش ها و تشکیل پرونده ، زمان و مکان این سرقت ها محاسبه و تیم های تخصصی 150 کلانتری در تهرانسر برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان تشکیل شدند. . “

وی افزود: سرانجام 150 مأمور پلیس تهران ضمن بررسی مناطق حفاظت شده خود ، دو سارق را هنگام قطع سیم های برق فشار قوی مشاهده و دستگیر كردند و سارقان با قیچی و اره مخصوص سیم های برق فشار قوی را قطع كردند.

افسر پلیس با بیان اینکه سارقان مذکور بیش از 100 مورد سرقت کابل برق و سایر سرقت ها در پرونده های خود دارند ، گفت: از این سارقان حدود 300 متر کابل برق به وزن تقریبی 600 کیلوگرم کشف شده است.

مالمیر گفت: سارقان برای جلوگیری از شوک الکتریکی و مرگ ، سیم های برق فشار قوی را به روشی خاص قطع می کنند.

به گفته رئیس پلیس تهران ، 150 سارق کابل های زیرزمینی را پیدا کرده و آنها را به سرقت بردند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان هر کیلوگرم کابل برق سرقتی را به قیمت 180 هزار تن فروخته و یا پس از سوزاندن کابل سیم مسی آن را فروخته اند.

بیشتر بخوانید  اتفاقات خوبی در حوزه فروش و خدمات سایپا رخ خواهد داد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید