دستگیری سارقان در 50 خانه در غرب تهران


دستگیری سارقان خانه در غرب تهران

MeetNews سرهنگ جلیل موقوفه رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه دستگیری این افراد گفت: “طرح بهبود امنیت اجتماعی برای پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات پلیس در پایتخت در حال اجرا است. یک دستگاه خودروی پژو با سه سرنشین تصادف کرد.

وی با اشاره به سوions ظن سرنشینان خودرو ادامه داد: مأموران بلافاصله شماره ثبت خودرو را استعلام کردند که طی آن مشخص شد شماره ثبت دارای سابقه سرقت است و در این زمینه برای توقف خودرو صادر کردند . اما راننده خودرو برخلاف دستور پلیس سرعت خودرو را افزایش داده و قصد فرار داشت ، پس از این اقدام عملیات تعقیب و گریز بین پلیس و متهمان آغاز شد.

در این کمک مالی آمده است که تعقیب و گریز بین پلیس و خودروی متهمان حدود یک کیلومتر به طول انجامید و گفت: سرانجام بر اساس قانون استفاده از سلاح ، مأموران چندین گلوله شلیک کرده و ماشین متهمان را متوقف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهم توضیح داد: متهم پس از توقف خودرو ، با حمله به پلیس قصد فرار داشت که با مهارت و مقاومت مأموران شکست خورد و دستگیر شد. با این حال ، یکی از افسران پلیس در هنگام برخورد مجروح شد و در حال حاضر تحت مداوا است.

این بنیاد با استناد به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این افراد که سابقه طولانی نیز داشتند در بازجویی ها به باند تشکیل و سرقت حداقل 50 خانه در غرب تهران اعتراف کردند. در همین راستا پرونده ای علیه این افراد تشکیل شد و آنها برای ادامه تحقیقات به دادسرا ارسال شدند. تحقیقات در مورد کشف سایر سرقت ها و جرایم ارتکابی توسط این افراد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  تصاویری عجیب از لحظه شکل گیری ابر عجیب لوانته در جبل الطارق + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید