دستگاه RF فرکشنال و نحوه کار آن


در حال حاضر شاهد افزایش محبوبیت هستیم دستگاه RF فرکشنال، به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در جوانسازی و زیبایی پوست می باشد. از این دستگاه برای رفع چین و چروک و همچنین رفع شلی و افتادگی پوست استفاده می شود. در این مقاله شما را با مزایا و نحوه عملکرد آن آشنا می کنیم دستگاه RF فرکشنال ما پرداخت می کنیم

دستگاه RF فرکشنال و نحوه کار آن


آشنایی با مکانیسم عملکرد RF کسری

کارایی دستگاه RF فرکشنالاین بر اساس امواج فرکانس رادیویی و فناوری EMS است. این دستگاه ضد حساسیت است و می تواند چین و چروک و قرمزی پوست را برطرف کند. RF فرکشنال نه تنها هیچ دردی برای بیمار ایجاد نمی کند، بلکه در طول درمان احساس راحتی و آرامش می کند. سوزن های بسیار ریز به قطر حدود بیست میکرون که دارای روکش طلایی جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت هستند در این دستگاه تعبیه شده است. فرکشنال RF سلول‌های لایه‌های چربی را گرم می‌کند و این بافت‌های متشکل از سلول‌های چربی را مجبور می‌کند تا اسیدهای چرب را آزاد کرده و به سیستم لنفاوی منتقل کنند. پس از آزاد شدن اسیدهای چرب از بافت چربی، اندازه آنها کاهش می یابد و سپس بدن فرد لاغر می شود.


مزایای دستگاه RF فرکشنال چیست؟

مزایای دستگاه RF فرکشنال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- روش درمان RF فرکشنال بر خلاف سایر دستگاه ها بدون عارضه و بدون دوره نقاهت است.

2- درمان ضایعات و مشکلات پوستی با آر اف فرکشنال بدون جراحی و درد انجام می شود و بسیار آسان است و باعث کاهش خطوط ریز پوست خواهد شد.

بیشتر بخوانید  صاف کردن موهای فر با بیگودی های بزرگ

3- از دیگر مزایای این دستگاه می توان به بهبود جریان خون، افزایش تولید الاستین و کلاژن اشاره کرد.

4- درمان فرکشنال RF زمان کمتری نیاز دارد و باعث افزایش دقت خواهد شد.

5- این روش برای هر نوع پوست با هر سطح آسیب سطحی قابل استفاده است. این موضوع دامنه این روش را نسبت به سایر تکنیک های مشابه دو چندان خواهد کرد.

6- خاصیت ارتجاعی بافت پوست با استفاده از این دستگاه افزایش می یابد.


قیمت دستگاه RF کسری

همانطور که در بالا ذکر شد، آر اف فرکشنال به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه های جوانسازی پوست توانسته به جامعه پزشکی و آرایشی کشور کمک کند. خرید دستگاه RF فرکشنال به عنوان یکی از وسایل حیاتی کلینیک های زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است. شاهد خرید این دستگاه توسط شرکت های زیادی با قیمت های متفاوت هستیم. راندمان و کیفیت RF فرکشنال مهمترین عامل در تعیین قیمت آن محسوب می شود. عملکرد فوق‌العاده این دستگاه باعث درآمدزایی کلینیک‌ها و مراکز زیبایی شده است. آریاتک تولید کننده تجهیزات پزشکی و صنعتی دستگاه RF فرکشنال را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند. همچنین به ترتیب خرید دستگاه کربوهیدرات من خرید دستگاه پلاسما می توانید از وب سایت این شرکت دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید