مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستور پخت کیک کارپاتکا یک عصرانه خوشمزه

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آموزش درست کردن کیک کارپات

کیک کارپات یک کیک خاص با تزئینی خاص و زیبا است که بافت خاصی نسبت به سایر کیک ها دارد. این کیک سه لایه است. دو لایه از خمیر کارپات ساخته شده است. این خمیر بسیار نرم است و مانند خمیر بامیه گرم می شود. بین این آزمون مکانی آماده و تنظیم می شود. از آنجایی که خمیر باید پخته شود و فاصله بین آن پر شود، آماده شدن آن زمان زیادی می برد.
این کیک با پودر قند و میوه تزیین شده و نیاز به تزیین خاصی ندارد. این کیک را می توان به عنوان عصرانه یا دسر تهیه کرد. این کیک هم کیک کافه محسوب میشه. برای مشاهده طرز تهیه کیک کارپات با سایت دلگرم همراه باشید.

مواد لازم برای کیک کارپات

  • کره یا مارگارین 125 گرم
  • 1 فنجان آب
  • 1 لیوان آرد
  • 5 عدد تخم مرغ
  • بکینگ پودر 1 قاشق چایخوری

مواد لازم برای ملخ

  • کره یا مارگارین 125 گرم
  • یک و نیم قاشق غذاخوری آرد
  • نشاسته 2 قاشق غذاخوری
  • 2 فنجان شیر
  • 2 عدد زرده تخم مرغ
  • 1 فنجان شکر
  • وانیل 1 قاشق چایخوری
  • پودر قند و میوه برای تزیین

کیک کارپات

طرز تهیه کیک کارپات

فاز اول

برای تهیه کیک کارپاتی خوشمزه در ابتدای کار خمیر را درست می کنیم. برای این مرحله داخل شرپا کره و آب بریزید و روی آتش بگذارید تا آب شود و بجوشد. سپس یک فنجان آرد را اضافه کنید و چند دقیقه هم بزنید.
فروش ویژه به مناسبت روز مادر یک محصول با کیفیت را با تخفیف بخرید! (27 ژانویه تا 3 فوریه)

فاز دوم

سپس از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود. در حالی که خمیر در حال خنک شدن است، محل را آماده کنید. سپس یک کاسه بردارید، سپس آرد، نشاسته و شکر را با هم مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید  ماکارونی قالبی

سطح سوم

در این مرحله شیر را کم کم اضافه کنید و مخلوط کنید. تخم مرغ ها را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. مواد را داخل شرپا بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و مرتب هم بزنید تا غلیظ شود.

مرحله چهارم

وقتی مواد غلیظ و غلیظ شد، کره و وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست شود. سپس از روی حرارت بردارید تا خنک شود. بکینگ پودر را به خمیری که در مرحله اول آماده کردیم اضافه کرده و خنک می کنیم.

مرحله پنجم

سپس تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه کنید. هر کدام را با همزن سبک بزنید تا با یک دست کاملا آماده شود. تخم مرغ بعدی را اضافه کنید. کمربند را بردارید و کف آن را با کاغذ روغنی چرب کنید.

دستور پخت کیک لهستانی

مرحله ششم

سپس نصف خمیر را داخل آن بریزید. خمیر را بدون فشار با قاشق بریزید. به خاطر داشته باشید که نباید خیلی صاف باشد. فر را با دمای 165 درجه سانتی گراد گرم کنید.

مرحله هفتم

در این مرحله کیک را به مدت 30 دقیقه داخل آن می گذاریم تا نیمه اول کیک بپزد. وقتی نیمه اول کیک پخت، آن را از قالب خارج کرده و نیمه دیگر خمیر را به همین ترتیب بپزید. سپس نصف دیگر آن را خارج کرده و بگذارید تا خنک شود.

مرحله هشتم

وقتی هر دو نیمه سرد شدند، ابتدا یک نیمه را به آرامی داخل قالب تسمه قرار دهید بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود. سپس مواد محلی را روی آن می ریزیم و به طور یکنواخت روی سطوح پخش می کنیم.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه سماق پلو خوشمزه با گوشت به روش اصلی

مرحله ICS

بعد از اینکه مواد را پخش کردیم، نصف دیگر کیک را روی آن گذاشته و به مدت 4 ساعت در یخچال می گذاریم. سپس آن را از یخچال خارج کرده و پودر قند بپاشید. سپس با میوه مورد علاقه خود تزیین کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *