مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستور ویژه قوه قضائیه برای برخورد با کلاهبرداران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، «مدیریت ارزی» و «کنترل بازار» دو محور مهمی بود که حجت الاسلام و المسلمین محسنی در سخنانی در جلسه شورای عالی قضایی برای کمک به دولت در بهبود وضعیت معیشتی بر آن تاکید کرد. وی در پاسخ به تصمیمات اخیر شورای عالی قضایی مبنی بر افزایش اختیارات سازمان تعزیرات برای مقابله با گرانی و انباشتگی گفت: این امر به دولت کمک می کند که به ضرر سودجویان نباشد و به موجودیت و سفره مردم آسیب نرساند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورات رئیس قوه قضاییه گفت: این کار را می کنم.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از عوامل خارجی از جمله تحریم ها و افزایش قیمت جهانی کالاها است.

دادستان کشور گفت: حل مشکلات اقتصادی نیازمند تعامل، هماهنگی و همکاری قوای سه گانه و مردم است.

منتظری با بیان اینکه دستور کار دادگستری به ویژه برخورد با قماربازان و اخلال گران در نظام اقتصادی کشور است، تصریح کرد: در حوزه اقتصاد رسیدگی به برخی امور وظیفه ذاتی عدالت نیست، بلکه عدالت از لحاظ تعاون است. و تعامل با دولت اقدامات لازم را برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور انجام می دهد.

وی با تاکید بر مشارکت مردمی در حل مشکلات اقتصادی، خاطرنشان کرد: وضعیت معیشتی مردم هیچ گاه از دید مسئولان پنهان نمانده و به مشکلات واقف هستیم، بنابراین باید با مشارکت مردمی برای رفع این مسائل تلاش کنیم.

بازپرس با اشاره به اینکه برخی افراد در داخل کشور که منافع آنها در خطر است را می توان در مقابل اقدامات مسئولان سنگسار کرد، گفت: ممکن است فردی مستقیم یا غیرمستقیم، مستقیم یا غیرمستقیم اقدام کند، ارتکاب جرم کیفری را انجام دهد و قوه قضائیه به آن رسیدگی خواهد کرد. اقدامات لازم برای شناسایی و مجازات این افراد.

بیشتر بخوانید  پیش بینی بورس در هفته آینده/ آیا جهش بورس ادامه دارد؟

به گفته منتظری، برای مبارزه با مفاسد اقتصادی باید بین بخش‌های مختلف هماهنگی ایجاد شود. بنابراین ضروری است که مقامات قضایی در سراسر کشور با دولت هماهنگ شوند.

وی افزود: هفته آینده برنامه ویژه ای برای هماهنگی دادستان های مراکز استان ها هم در برخورد با عوامل و مجرمانی که می خواهند برای مردم مشکل اقتصادی ایجاد کنند و هم در برخورد با اخلالگران در توزیع کالا خواهیم داشت. ” کلکسیونرها و قاچاقچیان.» در اصلاح اقتصاد کشور گام مثبتی بردارید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *