دستور معاون اول رییس جمهور برای بررسی و بازگرداندن مالکیت هواپیمایی کیش ایر به سازمان منطقه آزاد کیش



محمد مخبر در روند بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در پاسخ به درخواست سید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و همچنین مهدی کشاورز مدیرکل منطقه آزاد سازمان منطقه آزاد کیش و تشریح وضعیت پروازهای این جزیره برای بازگشت کیش ایر به منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بهره مندی از مناطق آزاد متعلق به شرکت های هواپیمایی خصوصی یک ویژگی مشترک در دنیاست، گفت: باید در دور باطل کمبود گردشگر و کمبود پرواز قرار نگیرید.

محمد مخبر در ادامه از وزیر اقتصاد خواست ضمن بررسی و انتشار گزارش، بر بازگشت دوران کیش به سازمان منطقه آزاد کیش نظارت کند.

در ادامه معاون اول رئیس جمهور، مناطق آزاد را یک مزیت برای کشور دانست و گفت: باید انگیزه ها و امکانات آن افزایش یابد تا سرمایه گذاری در این مناطق مطابق با اهداف تشکیل آنها محقق شود.

مخبر در ادامه افزود: سازوکار بورس بین الملل که توسط دبیرخانه دیوان عالی کشور اهتمام دارد، گام خوبی برای ارتباطات بین المللی است و روند توسعه باید توسط وزیر اقتصاد تسهیل شود. برای مناطق آزاد عملیاتی است.

وی همچنین با حمایت از سیاست سعید محمد و مخالفت با کاهش مشوق ها و معافیت های مالی و گمرکی این مناطق، تصریح کرد: در مناطق آزاد موفق دنیا امتیازات زیادی به فعالان اقتصادی و ویژگی های بارز آزادگان داده می شود. مناطق و سرزمین اصلی نباید تغییر کند، مناطق باید برچیده شوند.

بیشتر بخوانید  ۶ ترفند ساده و عجیبی که شما را ۱۰ برابر جذاب تر می‌ کند! + تصاویر

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

دیدگاهتان را بنویسید