دستور تهیه ساده و سریع املت کاهو خوشمزه رژیمی


طرز تهیه املت از کاهو

املت کاهو یکی از انواع املت هاست که بسیار ساده و خوشمزه است و شاید برایتان عجیب باشد که می توانید برای صبحانه یا شام با سالاد سبز یک املت خوشمزه تهیه کنید. این املت خوشمزه به راحتی تهیه می شود و می توانید از کاهوی ساده یا پیچ استفاده کنید، در هر صورت کاهو باید کاملا خشک باشد تا بوی تند ایجاد نکند. تخم مرغ یکی از مواد اصلی آشپزی است که می توانید آن را با هم مخلوط کنید تا ترکیب جدیدی درست کنید.
املت کاهو بسیار مقرون به صرفه است و می توانید این املت خوشمزه را با چند مداد تهیه کنید اما می توانید سبزیجات دیگری نیز به این املت اضافه کنید و در تهیه آن خلاق باشید. این املت به دلیل داشتن کاهو خواص خوبی دارد سالاد حاوی آنتی اکسیدان بوده و ارزش غذایی بالایی دارد. تاریخچه این سبزی به مصر باستان برمی گردد. منبع خوبی از ویتامین های A و K است، اما کاهو برای کسانی که رژیم دارند عالی است زیرا کالری بسیار کمی دارد. امروز شما را به آموزش طرز تهیه املت سالاد سبز با چوب شور تشویق می کنیم. به ما بپیوند.

طرز تهیه املت قارچ خوشمزه و خاص به روش رستورانی

املت قارچ یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای بین المللی است که طبق دستور العمل های مختلف تهیه می شود.
مواد لازم برای 4 نفر

  • تخم مرغ: 4 عدد
  • کاهو: 1 عدد کوچک
  • نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم
  • زردچوبه و روغن: به اندازه کافی

املت کاهو

طرز تهیه املت از کاهو

بیشتر بخوانید  مدل های کیک تولد زیبا با طرح خرس

فاز اول
برای تهیه یک املت کاهو خوشمزه و ساده ابتدا کاهو را باز کرده و خوب بشویید سپس در صافی بگذارید تا آب اضافی آن کاملا گرفته شود. سپس کاهو را ریز خرد کنید.

فاز دوم
در این مرحله تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی بشکنید سپس با چنگال کوچک آن ها را بزنید تا بافت آن ها صاف شده و از حالت لخته شدن خارج شود. سپس کمی نمک، فلفل سیاه و زردچوبه را به کاسه اضافه کنید.

سطح سوم
حالا کاهو را به کاسه اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا یکدست شود. سپس تابه مناسب را روی آتش بگذارید و کمی روغن اضافه کنید سپس صبر کنید تا روغن خوب داغ شود.املت فرانسوی یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای فرانسه است که معمولا به عنوان صبحانه سرو می شود.

باید بخوانید:

خواص بی نظیر کاهو

خواص بی نظیر کاهو

خواص دارویی کاهو کاهو یکی از قدیمی ترین سبزیجات جهان است که منشا آن هند و آسیای مرکزی است. تاریخچه مصرف کاهوی سبز در ایران در شش قرن پیش…

مرحله چهارم
وقتی روغن خوب داغ شد بلافاصله مواد را داخل تابه بریزید و پشت قاشق را به طور مساوی روی تابه پخش کنید. سپس اجازه دهید یک طرف املت کاملا سرخ شود.

چگونه از کاهو املت درست کنیم؟

مرحله پنجم
بعد از اینکه یک طرف املت کاملا سرخ شد و چنگ زد، برای راحت شدن برگرداندن آن، املت را به چند قسمت تقسیم کرده و برگردانید تا طرف دیگر کاملا سرخ شود.

مرحله ششم
پس از اینکه دو طرف املت کاملا سرخ شد، آن را از ماهیتابه خارج کرده و در ظرف مورد نظر قرار دهید. در آخر املت کاهو را با نان، گوجه فرنگی و خیارشور خرد شده سرو کنید.

بیشتر بخوانید  آشنایی با ۵ نوع همبرگر ذغالی + طرز تهیه


دیدگاهتان را بنویسید