دستورالعمل های جدید واکسیناسیون اعلام شده است – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، سعید نمکی ، اظهار داشت: زیرا به دلیل دامنه واکسیناسیون جمعیت بالای 60 سال و استانهای جنوب و جنوب شرقی بیش از 50 سال به سطح قابل قبولی رسیده است صبح دیروز بازدید از مراکز واکسیناسیون کمتر بود. بنابراین ، با توجه به تأمین و پشتیبانی کافی از واکسن ها و همچنین توسعه مراکز تزریق در سراسر کشور ، که آمادگی تزریق بیش از پانصد هزار نفر در روز را دارند ، ارزش استفاده از این مراکز و واکسن ها با حداکثر ظرفیت را دارد. بنابراین ، شما باید موارد زیر را انجام دهید:

1- بلافاصله اعلام شود که از کلیه افراد بالای 60 سال که هنوز در سایت هدف گیری یا ثبت نام نکرده اند ، دعوت به ثبت نام و جایگزینی با تبلیغات یا هر روش مناسب نزدیکان در سراسر کشور می شود. برای این گروه سنی در استانهای بالای 50 سال تبلیغ کنید.

2- استانهایی که گروه هدف بالای 60 سال دارند و افراد بالای 50 سال اگر 75٪ گروههای سنی هدف واکسینه شده باشند و ثبت نام می تواند از فردا برای جمعیت 60-58 ساله در استانهایی که گروه سنی هدف آنها بیش از 60 سال است و در استانهایی که گروه سنی هدف بالای 50 سال دارند آغاز شود و واکسیناسیون این گروه به طور متناوب شروع می شود. خوشبختانه واکسن کافی در دسترس است و همکاران محترم می توانند با محاسبه جمعیت هدف جدید درخواست ارسال سریع واکسن مورد نیاز را داشته باشند.

بیشتر بخوانید  "ساره بیات" در یک دورهمی دوستانه + عکس

دیدگاهتان را بنویسید