مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستورالعملهای مربوط به نحوه نظارت و بازرسی بر کار سازمانهای مردم نهاد در استان تهران پیوست خواهد شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس در تهران؛ شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در جلسه سازمان های مردم نهاد با اشاره به لزوم نظارت بر فعالیت سازمان های مردم نهاد ، اظهار داشت: به دلیل عدم نظارت و بازرسی از سازمان های مردم نهاد ، نحوه نظارت و بازرسی در مورد این سازمان تصمیم گیری شد. کار سازمان های غیردولتی هنگام انجام این اقدام باید استان آماده شود.

وی ادامه داد: معاون سازمان های اجتماعی و مشارکت های اداره کل امور اجتماعی استان تهران به عنوان رئیس این کمیته و رئیس گروه NGO به عنوان دبیر و اعضا نیز روشن است که وظیفه کمیته نظارت بر نحوه اجرای این کمیته است. و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی هدف از اجرای نامه تصویب نامه و مصوبات شورای ملی ، استانی و شهرها.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اظهار داشت: بررسی گزارش های ارائه شده به شورای توسعه و پشتیبانی استان درباره نحوه اجرا یا تخلفات سیمان و همچنین پرونده و گزارش سالانه توسعه کمی و کیفی سازمان های استانی و شهری به توصیه ملی این یکی از وظایف این کمیته است.

حسن بیجی سپس گفت: میانگین بازرسی ها باید 15 مورد از سازمان های استانی و 5 مورد از سازمان های شهری باشد. این طرح باید توسط اعضا بررسی شود و برای کارشناسی و به عنوان مصوبه ای برای اجرای نظارت بر اسپرم به دبیرخانه ارسال شود.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  شنیده شدن صدای انفجار در شمال غزه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *