مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستاورد کنفرانس بین المللی تکنوبلاک چه بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیفس با اشاره به اقتصاد ملت: کنفرانس بین المللی تکنوبلاک که اولین کنفرانس در حوزه بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده بود، پنجشنبه ۲۲ مردادماه با حضور جمعی از متخصصان این حوزه از کشور روسیه در تهران برگزار شد. و ترکیه

هدف از برگزاری این کنفرانس توسعه همکاری کشورها در زمینه اقتصاد دیجیتال است و در این رابطه تفاهم نامه ای بین ایران و روسیه به امضا رسید.

حسین خسروپور، رئیس گروه اقتصاد دیجیتال مرکز توسعه و همکاری های ریاست جمهوری در پایان همایش تکنوبلوک درباره دستاوردهای این کنفرانس بین روسیه و ایران توضیح داد: با توجه به مذاکراتی که انجام شد، هیئت هایی که به ایران آمدند. توانست به سه امتیاز برسد. آنها با مناطق مختلف کشور مذاکره دارند. در خصوص مسائل همکاری ایران و روسیه نیز جلساتی با حضور وزارتخانه های مختلف و مرکز همکاری های تحول و توسعه نهاد ریاست جمهوری داشتیم که بیشتر به تفاهمات اولیه رسید و روند رسیدن به تفاهم نامه کامل شکل گرفت.

خسروپور با اشاره به اینکه دومین نشست به درخواست انجمن دو کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: همکاری های صنفی ایران و روسیه ادامه خواهد داشت و در این بین از شرکت های فعال در ایران نیز بازدید شد. و این مذاکرات را می توان در سه عنوان خلاصه کرد.

وی در توضیح فصل اول که در مورد آن تفاهم حاصل شد، اذعان داشت: اولین توافق در زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصاد دیجیتال کشور است که نمایندگان روسیه تمایل به سرمایه گذاری قابل توجهی در این زمینه نشان داده اند. ایران. در حوزه های مختلف که در ماه های آینده خبرهای خوبی از جذب سرمایه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید  سیاه پوش شدن حرم امام علی(ع) | حرم امام علی(ع) در شهر

رئیس گروه اقتصاد دیجیتال مرکز توسعه و همکاری های ریاست جمهوری در خصوص موضوع دیگر مورد توافق ایران و روسیه گفت: در خصوص موضوع راه اندازی پلت فرم های مشترک بین دو کشور با توجه به ظرفیت هایی که ایران و روسیه در زمینه اقتصاد دیجیتال، ارز دیجیتال و تجارت الکترونیک، پلتفرم‌هایی برای راه‌اندازی مشترک خواهند داشت، این بحث‌های اولیه منجر به آزمایش‌های اولیه شده است و ما امیدواریم که هر چه زودتر شروع کنیم.

خسروپور درباره توسعه کسب و کار استارت آپ ها در روسیه توضیح داد: با توجه به بازدید این هیئت ها و امکانات شرکت هایی از کشور پیشنهاداتی مبنی بر توسعه بازار این استارت آپ ها در روسیه ارائه شد که نمایندگان روسیه نیز به این سوال پاسخ دادند. علاقه نشان داد.

وی افزود: در نهایت بر اساس مذاکرات انجام شده به این تفاهم رسیدیم که به عنوان پیش نویس اتحادیه انجمن های بین المللی اقتصاد دیجیتال توافقی صورت خواهد گرفت که تاکنون ایران و روسیه پایه گذار این اتحادیه هستند.

خسروپور درباره رویداد بعدی کنفرانس تکنوبلوک گفت: طبق پیشنهاد هیئت روسی، حدود یک ماه بعد رویدادی مرتبط با موضوع تکنوبلوک در روسیه خواهیم داشت که در آن کشورهایی مانند ایران، هند، ترکیه و چین برگزار می شود. شرکت کنند تا شاهد توافقات جامع و مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال کشورها باشیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم این توافقنامه که به صورت پیش نویس امضا شد، توسط بخش خصوصی دو کشور با قدرت مناسب پیگیری شود و بتوانیم اکوسیستم جامعی در منطقه ایجاد کنیم. حتی در سطح بین المللی در بین شرکت های فعال این کشورها بر اساس قراردادی که شکل گرفت.do.

بیشتر بخوانید  چین از بسته پیشنهادی ایران در مذاکرات وین خبر داد

دستاورد کنفرانس بین المللی + تکنو + بلوک + چه بود؟

تکنو بلوک 4

تکنو بلوک 3

تکنوبولک 2


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *