دستاوردهای ذوب آهن پیامد همدلی یکایک کارکنان است



به گزارش شمانیوز؛ نماینده مردم لنجان در این گردهمایی با بیان اینکه افزایش تولید در شرکت های بزرگ از جمله ذوب آهن اصفهان موجب ایجاد مسئولیت های اجتماعی و برنامه های اشتغال زایی می شود، گفت: تولید سنگ بنای توسعه اقتصادی کشور است و بسیاری از مشکلات تولید بیش از پیش حل می شود. افزایش تولید مشکلات منطقه و کشور را حل خواهد کرد.

رجایی افزود: افزایش تولید در ذوب آهن اصفهان باعث رونق بسیاری از کسب و کارها در فضای کسب و کار منطقه می شود و نرخ بیکاری این شهر نیز کاهش می یابد.

مهندس هالیدی همچنین سوابق و دستاوردهای تولیدی ذوب آهن را حاصل همدلی، یکپارچگی و هم افزایی تک تک کارکنان شرکت برشمرد و گفت: با انتخاب راهکارهای مناسب، به حداکثر رساندن ظرفیت شرکت و تعامل با تمامی معادن شرکت توانستیم و به سمت تامین پایدار مواد اولیه مورد نیاز شرکت حرکت کند.

وی خواستار حمایت دولت و مجلس از برنامه های ذوب آهن اصفهان به ویژه میزان مصرف گاز در نیروگاه های این شرکت شد و افزود: نیروگاه های ذوب آهن اصفهان بخشی از برق مورد نیاز شبکه سراسری را در پیک مصرف در فصول گرم سال تامین می کنند. شبکه برق کشور است، بنابراین به درستی انتظار داریم که مصرف گاز در کارخانه های ذوب آهن اصفهان به میزان مصرف گاز سایر نیروگاه ها محاسبه شود. در کشور.

مدیرعامل این شرکت به استفاده از ظرفیت ها و امکانات منطقه اشاره و تصریح کرد: رونق اقتصادی در شهرها و حتی روستاهای لنجان برای کل ذوب آهن اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین در تعامل با منطقه نگاه ویژه ای به امکانات و منابع شهرستان لنجان داریم.

بیشتر بخوانید  فال فرشتگان امروز یکشنبه 19 آذر | امروز فرشتگان برای متولدین هر ماه چه خبر خوشی دارند؟

احمد اکبری معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت نیز با ارائه گزارشی از نیروی انسانی این شرکت گفت: بر اساس مسئولیت اجتماعی و تعاملی که در منطقه داشتیم 50 درصد کارکنان شرکت و بیش از 60 درصد کارکنان شاغل در شرکت های زیر مجموعه به جوانان بومی و منطقه ای اختصاص داده شده اند.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی نیز در این جلسه به بیان مسئولیت های اجتماعی ذوب آهن اصفهان پرداخت و گفت: با توجه به اینکه شهر لنجان جامعه ای پیرامونی و همسایه ذوب آهن اصفهان است، توجه به مسئولیت های اجتماعی این شرکت، با توجه به مسئولیت های اجتماعی ذوب آهن اصفهان، در سال 1380 به عنوان یکی از مهم ترین وظایف ذوب آهن اصفهان است. توجه ویژه به منطقه.» در عین حال تعامل ذوب آهن با منطقه در قالب مسئولیت اجتماعی بسیار معنادار شده و آثار خوبی داشته است.

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید