مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دزد را از فیلم عروسی + جزئیات ماجراجویی / عکس پیدا کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از رسانه های هندی، «دزدان با حضور در مراسم عروسی، از شام لذت بردند و در نهایت با کیفی حاوی جواهراتی به ارزش 2 میلیون روپیه (حدود 730 میلیون تومان) متواری شدند. این اتفاق عجیبی بود که چند روز پیش در یک عروسی در اودیشا هند رخ داد و عروس و داماد در حال تماشای فیلم های عروسی بودند که متوجه شدند.

هفته گذشته ویدئویی از سرقت کیف همراه با جواهرات برای تازه عروسان در عروسی در هند در این کشور جنجالی شد. این فیلم صحنه ای را نشان می دهد که در آن از عروس و داماد و خانواده هایشان به عنوان یادگاری عکس گرفته می شود و پشت سر آنها دزدی می دود که کیفی حاوی جواهرات عروس در دست دارد.

بر اساس گزارش رسانه ها، دو سارق ناشناس که یکی از آنها نوجوان است، در مراسم عروسی شرکت کرده و منتظر فرصتی برای سرقت بودند و این فرصت پس از صرف شام و زمانی که عروس و داماد مشغول گرفتن عکس های یادگاری بودند، فراهم شد. جواهرات مسروقه شامل یک گردن بند، 2 گوشواره و 5 حلقه بود که در این مراسم به عروس و داماد اهدا می شد. اما تا زمان ادای احترام به عروس و داماد، این سرقت کشف نشد.

هنگام اهدای این هدیه مشخص شد از کیفی که جواهرات در آن بوده به ارزش 2 میلیون روپیه (حدود 730 میلیون تومان) اثری نیست. سپس عروس و داماد و خانواده‌هایشان برای یافتن آثاری از دزد، تصاویر عروسی را جست‌وجو کردند و به این ترتیب تصاویری از دزد به دست آوردند. دو نفر بودند که یکی از جلوی تالار عروسی نگهبانی می داد و دیگری وارد شد و کیف محتوی جواهرات پشت جشن عروسی را برداشت و با خونسردی کامل رفت.

بیشتر بخوانید  اگر آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم

پدر این جوان گفت: پس از کشف سرقت، فیلم را برای شناسایی و دستگیری سارقان در اختیار پلیس قرار داد اما هنوز کاری انجام نداده اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *