مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دزد دلار در راه آهن دستگیر شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از سایت پلیس، سردار «حشمت الله ملکی» در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کشف کیف جیبی یکی از مسافران قطار تهران-مشهد و تحویل به مسافر شاهرود شد. ماموران پلیس راه آهن شمال شرق ایستگاه، بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

یک مقام انتظامی افزود: با پیگیری همکارانم مشخص شد که صاحب کیف تبعه خارجی است. مسافر هنگام تحویل اظهار داشت که از داخل کیف 740 دلار معادل 200 میلیون ریال به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا بلافاصله تیمی از ماموران مجرب پلیس راه آهن به محل مورد نظر اعزام شدند و با اجرای طرح بازداشت و بررسی دوربین های نصب شده بر روی سکوی مسافری، هنگام توقف قطار پیگیر موارد ضبط شده بودند.

سردار ملکی گفت: در رابطه با آن همزمان با دستگیری متهم، تحقیقات از مسافران و کارکنان قطار انجام شد و در نهایت متهم در کمتر از 30 دقیقه شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری گفت: در بررسی های انجام شده از چمدان و فرد دستگیر شده مبلغ 740 دلار کشف و متهم به تخلف خود اعتراف کرد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: ایمنی راه آهن و مسافران خط قرمز پلیس راه آهن است و مسافرانی که قطار را به عنوان وسیله سفر انتخاب می کنند لازم است توصیه ها و هشدارهای پلیس راه آهن را در ایستگاه های مسافربری و داخل قطار منتشر کنند. کوپه، اموال و اثاثیه در طول سفر و در صورت بروز هر گونه حادثه یا موارد مشکوک سریعاً به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه آهن کشور با شماره 02155123000 اطلاع دهید و یا در ایستگاه اول با پلیس راه آهن تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ – ایران چطور

چرا تایرهای فرسوده نخرید؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا گفت: تفاوت آشکاری بین لاستیک های انباری با لاستیک های تازه تولید وجود ندارد، اما جداره بیرونی لاستیک ها دارای یک عدد چهار رقمی است که زمان تولید را نشان می دهد.

سرهنگ “عین الله جهانی” در این خصوص گفت: یکی از دغدغه ها و دغدغه های رانندگان در هنگام خرید لاستیک، خرید لاستیک های نو تولید است. متأسفانه تعداد بیشماری لاستیک خارجی در کشورمان وجود دارد که بیش از پنج سال از تاریخ تولید آن گذشته است.

وی افزود: خطرات لاستیک های انبار به دلیل گرمای هوا و ناهمواری جاده ها، بی توجهی به سرعت مطمئنه و خانواده های پرجمعیت و ظرفیت کامل خودروها توسط اعضای خانواده و … باعث عدم اطمینان در استفاده از این لاستیک ها در جاده های کشور می شود. در طول زمان و ساعت، به ویژه هنگام مسافرت و استفاده از ماشین.

سرهنگ جهانی با تاکید بر اینکه تفاوت آشکاری بین لاستیک های ذخیره سازی و لاستیک های تازه تولید وجود ندارد، گفت: یک عدد چهار رقمی در جداره بیرونی لاستیک ها برای نشان دادن زمان تولید درج شده که این عدد بر اساس سال است. این تعداد هفته است، دو رقم اول تعداد هفته ها و دو رقم آخر سال تولید را نشان می دهد، تولید قبل از سال دو هزار است.

معاون اجتماعی پلیس راهور با تاکید بر اینکه استفاده از لاستیک هایی که بیش از سه سال از تولید آنها می گذرد مناسب نیست، افزود: لاستیک های ایرانی که دو طرف آن پلمپ استاندارد باشد درجه یک هستند و در یک طرف آن علامت استاندارد وجود دارد. ، لاستیک درجه دو است.

بیشتر بخوانید  اخاذی وحشیانه در تهران/ سرنشین موتورسیکلت زنان جوان را روی آسفالت خیابان می کشید!

سرهنگ جهانی در پایان به خریداران لاستیک توصیه کرد در هنگام خرید به تاریخ تولید لاستیک توجه کنند، می تواند به طور ناگهانی و شدید باعث واژگونی خودرو شود، در هنگام بارندگی آب زیر لاستیک بازی می کند.

شناسایی و انهدام شبکه 19 نفره جعل مهر و اسناد شخصی دولتی

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه آن سازمان اطلاعات از شناسایی و انهدام شبکه 19 نفره جعل اسناد دولتی و اسناد شخصی و مسافرتی خبر داد.

سردار علی ذوالقدری گفت: با تلاش مستمر، هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مهاجرت و ماموران گذرنامه این سازمان، یکی از بزرگترین و پیچیده ترین شبکه های حرفه ای جعل اسناد شخصی و مسافرتی و اختلاس های دولتی شناسایی و تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این شبکه 19 نفره متشکل از 4 نفر از اعضای شبکه و 15 نفر دیگر و حضور چند اتباع خارجی در بیش از 6 استان کشور با ترفند و ترفند به صورت گسترده دست به فعالیت های غیرقانونی می زد. وی افزود: «ویژه و همچنین غصب عناوین کشوری و لشکری ​​با همکاری برخی آژانس های مسافرتی خشن و همچنین با درج آگهی در سایت های پربازدید اقدام به جذب افراد و جمع آوری مبالغ هنگفت از آنها و سپس دادن آنها اسناد جعلی هستند.”

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان اطلاعات نیروی انتظامی کشور افزود: اکثر اعضای این شبکه گسترده در سراسر کشور و ارتباط آنها شناسایی و دستگیر شده اند. دو واحد آژانس مسافرتی و واحد صنفی ساخت آمهاره جعلی با هماهنگی قضایی پلمب شدند و تحقیقات از متهم برای شناسایی سایر عوامل ادامه دارد.

سردار ذوالقدری با تاکید بر برخورد قاطع با مجرمان و اراذل و اوباش در فضای واقعی و مجازی از شهروندان خواست در صورت داشتن اخبار و اطلاعاتی از اقدامات مجرمانه و مجرمانه افراد با پلیس با شماره ۱۱۰ یا واحدهای اطلاعاتی سراسر کشور تماس بگیرند. یا برخی گروهها.اشاره به زمین است.

بیشتر بخوانید  آیا واکسن آسترازنکا خطرناک است؟ افراد زیر 50 سال از واکسن ضد آسترازنکا اجتناب کنند! / فیلم سینما

شورای پلیس راهور شب های قدر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اعلام کرد: از همه رانندگان تقاضا دارم با توجه کامل به جلو و سرعت مطمئنه تردد در معابر شهری و محدوده محل برگزاری مراسم حضور داشته و مراقب تردد عابران پیاده باشند.

سرهنگ محمد باکر سلیمی در این خصوص گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با برنامه ریزی های لازم و استفاده از حداکثر توان طرح های ترافیکی ویژه این شب ها به منظور هدایت و مدیریت ترافیک، ایجاد فضایی مناسب و ایمن در مقابل و اطراف اماکن متبرکه. ، زیارتگاه ها، مساجد، حسینه ها و امامزاده های مذهبی در سراسر کشور را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ سلیمی گفت: در این راستا چنانچه به منظور تامین ایمنی تردد شهروندان و جلوگیری از راه بندان و تصادف در معابر یا مکان های خاص، توقف و محدودیت تردد توسط پلیس راهور محلی از طریق رسانه های محلی ضروری است. خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح از سیستم‌های نظارتی و دوربین‌ها و کنترل تخلفات در معابر کم عرض شهری به ویژه مسیرهای منتهی به اماکن مذهبی استفاده می‌شود، افزود: تسهیل و روان‌سازی تردد و ارتقای ایمنی ترافیک است و همکاران به اعیاد غیرقانونی اشاره کردند. در پیاده روهای محل برگزاری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گفت: از همه شهروندان عزیز انتظار داریم در مجموعه پلیس راهور به توصیه های ماموران خود توجه کنند و در صورت امکان پیاده و یا با وسایل نقلیه عمومی در این مراسم حضور یابند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *