در 24 ساعت گذشته 89 بیمار جدید مبتلا به بیماری عروق کرونر را شناسایی کنید



ایسنا / کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 89 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

فرزین رضایی گفت: هم اکنون 211 بیمار مبتلا به بیماری کرونر قلب در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با اشاره به تعداد بستری در کردستان توسط شهرهای استان افزود: هم اکنون در سنندج: 146 نفر ، ساکز: 8 نفر ، مریوان: 14 نفر ، کروه: 8 نفر ، بیجار: 12 نفر ، کامرون: 16 نفر ، دیواندره : 1 نفر ، بانه: 3 نفر ، دهگلان: 2 نفر و در سروآباد: 1 نفر در استان بستری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر 26 بیمار مبتلا به بیماری کرونر قلب در بخش ویژه (ICU) بستری هستند.

دکتر رضایی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته هیچ بیمار بیماری عروق کرونر در استان فوت نکرده است ، تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونر قلب در کردستان از ابتدا تاکنون یک هزار و 382 مورد بوده است و گفت: از این تعداد 560 نفر در سنندج ، 253 نفر فوت کرده اند. در سقز ، 106 نفر در قروه ، 79 نفر در کامیاران ، 107 نفر در بانه ، 78 نفر در دیواندره ، 61 نفر در بیجار ، 115 نفر در مریوان ، 20 نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد. به صورت بهداشتی و مطابق با دستورالعمل های مربوطه دفن شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان گفت: ادامه روند فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک ، شستن منظم دست با آب و صابون ، اعمال اصول بهداشتی و قرنطینه تا شکسته شدن زنجیره این ویروس کشنده ، در غیر این صورت در صورت افزایش تعداد افراد آلوده و مرگ به تاج در حومه شهر را خواهیم دید.

بیشتر بخوانید  عربستان برای کاراته کای بازنده‌اش سنگ تمام گذاشت

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید