مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

در ۳۰ روز زبان ارمنی آموختم! / آراد انتظار از تجربه بازی در ارمنستان می گوید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:


[1]

آراد انتظار بازیگر 22 ساله ایرانی و عضو گروه هنری ورسیات که پیش از این با اجرای واریسیم در جشنواره هایفست ارمنستان حضور داشت، حالا از تجربه بازی در جدیدترین ساخته این گروه به نام کله گنده به کارگردانی و نویسندگی می گوید. آرمان شیرعلی نژاد. .

این بازیگر جوان که پیش از این با بازی در چهلمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر شناخته شده بود، درباره تجربه بازی در نمایش کله گنده به خبرنگار شما نیوز گفت: بازی در صحنه بین المللی با بازیگری در ایران تفاوت اساسی دارد. که بزرگترین آن نیاز به جهانی بودن یک اجرا است. قرار بود کاله گنده در ایران و به زبان فارسی اجرا شود، اما پس از صحبت با دوست عزیزم لیلیت موسیسیان که تهیه کننده این نمایش نیز بود، تصمیم گرفتیم عملکرد مخاطب ارمنی و ایرانیان مقیم ارمنستان را بهتر درک کنیم. که اکثرا زبان او را می دانند.به زبان ارمنی ترتیب دهید.

آموزش زبان ارمنی


[2]

وی در ادامه افزود: ترجمه متن از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به ارمنی توسط دوستان ارمنی بر عهده من بود، اما ای کاش به همین سادگی انجام می شد. بعد از اولین ترجمه متوجه شدیم که برخی از قسمت های ترجمه ای که دوستمان جرمن انجام داده کاملا اشتباه بوده و او اصلاً منظور نویسنده را متوجه نشده است. من بودم و از طریق گوگل ترنسلیت رفتم و متن خیلی کوچک بود و بازیگر دیگری در طرف دیگر بود، بنابراین معنی و محتوا به درستی برگردانده شد. حالا با مشکل بزرگتری مواجه شدیم، زبانی که جز سلام و خداحافظی بلد نبودیم و مهلت یک ماهه برای یادگیری آن!

بیشتر بخوانید  مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد سهمیه کنکور - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

آموزش زبان ارمنی


[3]

ایسیگ که گریم سنگین و متفاوتی برای بازی در این نمایش داشت، این تجربه را اینگونه توصیف کرد: این یکی از جذاب ترین و احساسی ترین تجربه هایی بود که در تئاتر داشتم، احساس می کردم همه چیز سر جای خودش است. واضح است که ما کم داریم چیزهای زیادی در سر راه آنها داشت، اما مطمئناً کار بسیار خوب و خوبی برای آنها بود.

وی در خصوص امکان همکاری در آینده گفت: 100 درصد در این سفر با دوستان جدید زیادی آشنا شدم و به تک تک آنها احترام می گذارم. و در حال حاضر ما در مورد پروژه هایی صحبت می کنیم که به زودی در مورد آنها خواهید شنید.

آموزش زبان ارمنی


[4]

وی در پایان افزود: اول از همه خدا را شکر می کنم و سپس از دوست و برادر عزیزم آرمان شیرالا نژاد تشکر می کنم که امکان حضور من و سایر بازیگران و عوامل را در این نمایش فراهم کرد. می توان ساعت ها در مورد ایده آل ها، ایده ها و شخصیت او صحبت کرد و مطمئنم در آینده به هر آنچه که لیاقتش را دارد خواهد رسید و در این راه حتماً همانطور که تا به حال در کنارش خواهم بود.


گریم متفاوت آراد آتز در هد شو بزرگ ایروان ارمنستان

بیشتر بخوانید  قیمت طلا گران شد

* این مطلب یک گزارش تبلیغاتی است و شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *