در یک عملیات پلیس در آنکارآباد یک فرد مسلح و یک قاتل فراری کشته شدند


ایسنا / کرمان فرمانده انتظامی عنبرآباد از مرگ یک جنایتکار مسلح و دستگیری دو قاچاقچی در درگیری بین دو گروه قاچاقچی و پلیس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزباخت امروز ، 14 مرداد در این ارتباط گفت: تیمی از افسران پلیس آنکارآباد که برای برقراری امنیت در کمربند Giroft-Kahnai مستقر شده بودند ، درگیری مسلحانه بین پژو 405 و تیبا را مشاهده کردند. حرکت در جهت مخالف و اقدام.

وی افزود: راننده و سرنشین پژو 405 به محض مشاهده کارمندان به سمت کارمندان شلیک می کنند. در عوض ، مأموران برای جلوگیری از حوادث احتمالی و جلوگیری از تیراندازی به شهروندان ، به سمت ماشین شلیک می کنند. دویدن.

فیروزبخت گفت: همچنین مأموران با اجرای نقشه بازداشت ، خودروی چیبا را توقیف و هنگام دستگیری راننده و سرنشین وی هنگام بازرسی از خودرو 14 کیلوگرم تریاک کشف کردند. بعدا مشخص شد که یکی از سرنشینان پژو در جریان اولین درگیری با افسران کشته شده است.

فرمانده انتظامی آنابرآباد گفت: با بررسی هویت این فرد مشخص شد وی علاوه بر ارتباط با قاچاقچیان مواد مخدر ، قاتل فراری نیز بوده و در سال 2015 دو تبعه Giroft را کشته و تاکنون فرار کرده بود. شناسایی و دستگیری راننده و سایر سرنشینان پژو 405 همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  علت آتش سوزی در کربلا شهریور 1401

دیدگاهتان را بنویسید