در مقوله عفاف و حجاب نیازمند طرح، برنامه ریزی عملیاتی،آسیب شناسی و هم افزایی هستیم



حجت الاسلام سید جواد شمس الدین امام جمعه شهرستان بندرانزلی روز جمعه در نشست تخصصی تبیین شاخص های عفاف و حجاب با حضور دبیر ستاد فرماندهی کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی. و مقامات استانی و جمهوری در مرکز کنفرانس. و نمایشگاهی در این منطقه برپا شد که در مقوله عفاف و حجاب نیاز به برنامه ریزی، برنامه ریزی عملیاتی، آسیب شناسی و هم افزایی داریم. ما مجدانه کار کردیم، در نتیجه نباید فراموش کنیم که ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه زمینه ها در جنگی ظالمانه و نابرابر بودند.

وی با اشاره به گسترده و ساده بودن امور، امر به معروف و نهی از منکر و انتقاد از برخی اظهارنظرهای نادرست در حوزه عفاف و حجاب و امر به معروف، تصریح کرد: زنان ما در جامعه اسلامی عفیف و کوشا هستند. حجاب و پرچم، پاسدار عفاف بودند و قیام گوهرشاد نمونه ای از این اعتقاد راسخ است.

امام جمعه شهرستان بندرانزلی روز جمعه با بیان اینکه اگر زنان محجبه در دوران حجاب مجبور به خانه نشینی شوند، خواستار حضور پرشورتر زنان محجبه در عرصه های اجتماعی شد و گفت: فلسفه ایجاد اردوهای فرهنگی توسط جامعه مقام معظم رهبری مخالف چنین جنگ فرهنگی هستند و آن اعتقادی است که دشمن در سالهای اخیر برای حساسیت زدایی در برابر ناهنجاری های فرهنگی در دستور کار قرار داده است. در نتیجه گسترش فعالیت کمپ های مذکور با همکاری کلیه نهادهای ذی صلاح ضروری است.

بیشتر بخوانید  زمان خداحافظی با یارانه نقدی فرا رسید

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه علاوه بر مسئولان، مردم نیز پاسخگو هستند، تصریح کرد: مردم نیز در این زمینه مسئولیت دارند. وی ترویج ویژگی های دینی و رفتاری در حوزه رعایت عفاف و حجاب و نیز امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خانواده دانست و افزود: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر و رعایت عفاف. و حجاب، نقش متولیان و نهادها مولد فعلی بیش از مردمی است که توجه نمی کنند.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدگاهتان را بنویسید