در مدت تصدی خود در قزوین بدون مشورت هیچ کاری انجام ندادم



ایسنا / قزوین استاندار قزوین گفت: “هیچ تصمیمی در استان بدون مشورت اتخاذ نشده است. من همیشه جمعه ها با معاونان ، استانداران ، نمایندگان مجلس و امام جمعه مشورت می كنم. حتی به عنوان رئیس شورای امنیت استان مشورت می كنم ، من تصمیم می گیرم زیرا تصمیم گیری در مورد انسان افزایش می یابد و تمام امور استان با مشورت انجام می شود.

هدایت الله جمالی پور در شورای اداری استان قزوین که امروز 17 تیرماه در سالن اجتماعات استان قزوین برگزار شد ، اظهار داشت: نماز جمعه یک دانشگاه آموزشی است که ابعاد مسائل اجتماعی و ارزشی را به جامعه منتقل می کند و جامعه در آن تربیت می شود.

استاندار قزوین گفت: آیت الله باریکوبین مانند امام قزوین در روز جمعه مسئولیت اعزام وی به جبهه را بر عهده داشت. اگر مردم قزوین امروز او را به خوبی به یاد می آورند به دلیل دید متعالی او در استان قزوین بود. سخنان آیت الله باریكوبین سخنان انسان دوستانه بود. اعزامیان به جبهه روز جمعه از طریق پایگاه نماز جمع شده بودند. سرانجام ، جریانات جامعه قزوین مورد اعتماد آیت الله باریکوبین قرار گرفتند و همه ما مدیون افرادی هستیم که در تربیت اجتماعی ما نقش داشتند و نقش تأثیرگذاری داشتند.

جمالی پور گفت: آیت الله عابدینی همیشه از ما حمایت کرده است ، فضای روستا یکپارچه شده و انسجام جامعه را تشکیل می دهد ، ما به عنوان یک دانشجو در جمعه نماز هستیم و در واقع می آموزیم که چگونه کشور را با هم بسازیم.

وی گفت: “مسئولیت هایی که به ما محول شده است امانت هایی است که باید به خوبی از آنها مراقبت کنیم. از زمانی که من این مسئولیت را بر عهده گرفتم ، اجازه ندادم که حقوق و منافع مردم زیر پا گذاشته شود ، هر آنچه در منافع مردم و قانون “بود.

بیشتر بخوانید  ترکیب استقلال در دربی 96 پایتخت مشخص شد

استاندار قزوین یادآور شد: همه ما یکسان هستیم ، هدف ما خدمت به مردم است ، من همیشه از نظر نخبگان و صاحب نظران در تصمیم گیری ها و مشاوره های یک انسان بزرگ استفاده کرده و کار خوبی ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: “هیچ تصمیمی در استان بدون مشورت اتخاذ نشده است. من همیشه جمعه ها با نمایندگان مجلس ، مدیران ، نمایندگان مجلس و امام جمعه مشورت می کنم. حتی به عنوان رئیس شورای امنیت استان مشورت می کنم که به من تصمیم داد قدرت. زیرا مشاوره با انسان در حال رشد است و تمام امور استان با مشورت انجام می شود.

جمالی پور با اشاره به فرنخ و مهناخ گفت: واگذاری این شرکت ها در دولت دهم صورت گرفت و سرمایه گذار نمی خواست سرمایه گذاری کند اما با دادن امتیازات وی را ترغیب کردند تا مسئولیت را بپذیرد و سپس او را آزاد کردند ، بنابراین سرمایه گذار رفت . “و این اتفاق می افتد زیرا هیچ کس به آن توجه نکرده است ، اما ما حتی سعی کردیم مشکل را با مشورت این شرکت برای تولید کنتور حل کنیم و به چرخه تولید بازگردانیم.

وی افزود: در روزهای تاجگذاری که مشکلات ناامیدکننده ای داشتند ، در سال 1998 50 واحد تولیدی استان با رهبری استان به چرخه تولید بازگشتند و اجازه تعطیلی آنها را ندادند. ما سعی کردیم از اموال مردم به درستی محافظت کنیم و سرمایه و حقوق کارگران فرصتی را برای پایان خوب می بینیم.

از نظر سیاسی ، سرمایه انسانی قابل مدیریت نیست

بیشتر بخوانید  واژگونی مرگبار موتورسیکلت در «اسفراجن» / راکب کشته شد

استاندار قزوین گفت: من اعتقاد ویژه ای به سرمایه انسانی دارم و معتقدم نباید از نظر سیاسی به این سرمایه نگاه شود بنابراین کوچکترین تغییری در استان ایجاد کردم و سرمایه انسانی موجود را حفظ و تقویت کردم ، آزمایش کردم نیروی کار به عنوان یک عامل. بخشی از کشور نیاز به حمایت دارد ، هیچ تغییری رخ نداده است مگر اینکه نمایندگان استان و معاونان من ادعا کنند که حضور برخی از مدیران یک حق انسانی است و هیچ خدماتی ارائه نمی شود ، بنابراین ما آن را تغییر دادیم .

وی گفت: “در مورد مسائل اقتصادی ، ما سعی کرده ایم به حقوق مردم ، دولت و همه جوانب توجه کنیم و من با کسی عهد برادری نگذاشته ام. در این دوره دشوار ، اجازه خروج از بحران در حومه روستا را ندادیم. در قزوین شکست که شرایط مساعد نیست.

جمالی پور گفت: “ساختن دولت به معنای توجه به تضاد آرا بدون دیدگاه سیاسی است. با حذف و مقابله با آن نمی توان سرمایه انسانی را مدیریت کرد. آخرین بار این اشتباه بود زیرا ما با لغو سرمایه انسانی روبرو بودیم و ما توجه خود را به شایسته سالاری معطوف نکردیم. “من سعی کردم از همه منابع انسانی نهایت استفاده را ببرم و از نقطه نظر سیاسی استفاده نکردم ، گاهی اوقات یک متخصص است اما دولت را قبول ندارد ، بنابراین نمی تواند به دولت خدمت کند و مانع توسعه شود. .

وی یادآور شد: “هرکسی که در دولت مشغول به کار است باید اساس برنامه دولت را بپذیرد. اگر توانایی و آگاهی داشته باشد اما دولت را قبول نکند ، به یک عامل غیرفعال تبدیل می شود. امروز ما همین انتظار را داریم. امروز کشور شرایط دشواری دارد و باید از ظرفیت نخبگان استفاده کند.

بیشتر بخوانید  عکس نوشته مرگ + عکس پروفایل روز مرگ خودم + متن های غمگین و زیبا

استاندار قزوین گفت: باید بر اساس تفاهم و مشورت تصمیم بگیریم ، همه ما در استان قزوین با هم هستیم. این طور نیست که صدای سپاه و صدای استاندار و صدای دادستان متفاوت باشد. سعی در نزدیک شدن به صدای نماینده ولی فقیه داشت. آنها مقام معظم رهبری هستند ، اگر مشکلی پیش آمد ما سعی کردیم آن را در سایه تدبیر کنترل کنیم.

وی گفت: ما سعی کرده ایم بر اساس مدارا و استفاده از همه ظرفیت ها در جهت توسعه استان گام برداریم و برای اولین بار بودجه 280 میلیاردی استان را به 1200 میلیارد افزایش داده و بودجه جاری استان را دو برابر کرده ایم. “خیلی خوب بود.

جمالی پور تأکید کرد: در حوزه های اقتصادی و صنعتی سعی کردیم به حقوق دولت و مردم توجه کنیم و خود را به کسی معرفی نکردیم و برادری ما فقط در خدمت مردم بود و امور استان را ارتقا می داد و من هم انجام دادم. اجازه ندهد از آن سو ab استفاده شود. در حومه شهر چیزی جز وحدت و انسجام نخواهید دید.

وی گفت: اگر انسان صالحی در سطح من تربیت شود ، من می روم زیرا سعی می کنم به مردم خدمت کنم. اگر به من گفته شود این کار را نکن ، من از 2 دست شکر خواهش می کنم که این مسئولیت و اعتماد را به من منتقل کنند ، اگر چهار ساله باشم ، دوباره اتحاد را حفظ می کنم. اگر نباشم ، در قلعه دیگری در بخش خصوصی یا دولتی به مردم خدمت خواهم کرد و همیشه به مشاوره نیاز دارم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید