در محصولات ضد شپش از چه ترکیباتی استفاده می شود؟


شپش یکی از بیماریهای حاد مو است که معمولا در اثر کثیفی و آلودگی به وجود می آید. برای درمان این بیماری باید از محصولات ضد شپش از جمله محلول ضد شپش نایلیس 100 میلی استفاده کنیم. یکی از سوالاتی که در این زمینه پرسیده می شود در مورد ترکیباتی است که در این شامپوها به کار رفته است. بهتر است بدانید اگر شما محصولات ضد شپش را از برند معتبر تهیه کنید، مانند محلول ضد شپش نایلیس 100 میلی، درون آنها از ترکیبات حشره کش و سمی استفاده نشده است و هرگز تهدیدی برای سلامتی وجود ندارد.

چه موقع باید استفاده از محصولات ضد شپش را آغاز کنیم؟

همانطور که از نام این محصولات مشخص است وقتی اولین نشانه های شپش در سر شما مشخص شد، باید استفاده از این محصولات را آغاز کنید. این محصولات اگر از برند معتبری باشند قدرت اثر بخشی بسیار بالایی دارند و ظرف مدت 48 ساعت رشک ها و شپش هایی را که در سر شما لانه کرده اند از بین می برند. بهتر است بدانید که اگر شپش ها در کف سر و بر روی موها باقی بمانند می توانند مشکلات فراوانی را به وجود بیاورند.

شپش چه خطری را برای سلامتی دارد؟

شپش ها جانداران بسیار کوچکی هستند که در محیط های مرطوب به خوبی رشد می کنند. لا به لای موها بهترین مکان برای زندگی و رشد این جاندارن است. اگر شپش درمان نگردد، خطر ابتلا به بیماری تیفوس و یا تب و عفونت شدید در بدن بالا می رود. همچنین، کسانی که مبتلا به شپش هستند مدام خود را می خارانند و این موضوع می تواند اعتماد به نفس آنها را تحت تاثیر قرار دهد و سبب بروز مشکلات روانی نظیر افسردگی و یا اضطراب گردد. به همین دلیل، استفاده از محصولات ضد شپش یکی از مهمترین راهکارهایی است که پس از پیدایش شپش باید به آن توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید  چگونه پشت و رو بودن لنز را تشخیص دهیم ؟

برای خرید محصولات ضد شپش می توانید از سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید.

نشانه ها و علائم شپش

ممکن است اکنون که در حال خواندن این متن هستید، این سوال برای شما پیش بیاید که شپش چه علائمی دارد! شناخت این علائم به شما کمک می کند تا هر چه سریعتر استفاده از محصولات ضد شپش را آغاز کنید. علائم بیماری شپش به شرح زیر هستند:

  • احساس خارش شدید در کف سر و یا هر نقطه ای از بدن که دارای بافت مویی است.
  • خراش بر روی پوست بدن که در اثر خارش غیر طبیعی به وجود می آید.
  • وجود دانه های سفید و شفاف بر روی ساقه های مو که نشان دهنده شپش هستند.

اگر هنوز تردید دارید که آیا به شپش مبتلا هستید یا خیر باید به پزشک مراجعه کنید. پزشک پس از بررسی موهای سر و بدن شما تصمیم قطعی را می گیرد و در صورت نیاز استفاده از محصولات ضد شپش مانند محلول ضد شپش نایلیس 100 میلی را تجویز می کند.

در محصولات ضد شپش از چه ترکیباتی استفاده می شود؟

ترکیبات به کار رفته در محصولات ضد شپش

در زمان خرید این محصولات به برند آنها توجه داشته باشید. اگر این محصولات از برند معتبری باشند در آنها از ترکیبات سمی، ترکیبات حشره کش و مواد سمی استفاده نمی شود. در نتیجه، این محصولات تهدیدی برای سلامتی نیستند. ترکیبات عمده این محصولات ایزوپوپیل میریستات و سایلکومتیکون هستند.

مزایای استفاده از محصول ضد شپش نایلس :

  • تحریک فولیکول‌های مو
  • بهبود سلامت کلی مو
  • تقویت رشد مو
  • تسکین دهنده‌ی خارش پوست سر
  • درمان شپش سر

آیا زنان باردار و شیرده می توانند از محصولات ضد شپش استفاده کنند؟

بیشتر بخوانید  راهکاری برای پوست های تیره و بدون شفافیت

ابتلا به شپش در دوران بارداری و شیردهی یکی از خطرناک ترین اتفاقاتی است که می تواند سلامت مادر و نوزاد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل رفع شپش و استفاده از محصولات ضد شپش اهمیت زیادی دارد. بهتر است بدانید با توجه به این موضوع که این دوران بسیار حساس است و ممکن است به نوزاد و یا جنین آسیب وارد شود، شما نمی توانید از تمامی محصولات استفاده کنید و باید محصولاتی را مورد توجه قرار دهید که برای استفاده در این دوران طراحی شده اند. به طور مثال، محلول ضد شپش نایلیس 100 میلی یکی از محصولاتی است که زنان باردار و شیرده می توانند از آن استفاده نمایند. با این وجود توصیه می شود قبل از استفاده از هر محصولی با پزشک و یا داروساز مشورت کنید و وضعیت خود را به طور کامل برای آنها شرح دهید.

در محصولات ضد شپش از چه ترکیباتی استفاده می شود؟

نکات دیگر در کنترل شپش

درست است که استفاده از محصولات ضد شپش راهکاری مهم برای کنترل این بیماری است، اما کسانی که به این بیماری مبتلا هستند باید موارد زیر را در نظر داشته باشند:

  • افراد مبتلا به شپش باید تمامی وسایل خود از جمله شانه، ملحفه، پتو و متکا را از دیگران جدا کنند.
  • این افراد باید پس از هر بار شستشو موهای خود را به طور کامل خشک کنند و سپس شانه کنند تا شپش ها از موها خارج شوند.
  • در زمان خروج از خانه این افراد باید به طور کامل موهای خود را پوشش دهند تا شپش به دیگران انتقال پیدا نکند.
بیشتر بخوانید  فاجعه ای به نام حمام آفتاب

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد محصولات ضد شپش از جمله محلول ضد شپش نایلیس 100 میلی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این محصولات حاوی مواد سرطانی و حشره کش نیستند و به سلامتی آسیب وارد نمی کنند. برای خرید محلول ضد شپش نایلیس می توانید از سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید. تمامی محصولاتی که در داروخانه آنلاین به فروش می رسند دارای مجوزهای بهداشتی هستند و شما می توانید با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

تلفن های تماس :

021-22430112
021-22430113
021-22430114


دیدگاهتان را بنویسید