در طول کشت پاییزه ، توزیع و مدیریت آب به کشاورزان ارائه می شود



ایسنا / خوزستان استاندار خوزستان در خصوص کشت پاییزه گفت: تصمیم بر این شد که با همکاری اتحادیه کشاورزان و با همکاری اتحادیه کشاورزان ، آب یکپارچه این اتحادیه فراهم شود و مدیریت آب توسط گروه ها و نمایندگان کشاورزان انجام شود. برای تعیین پرورش و آبیاری با کشاورزان بالادست و پایین دست صحبت کنید.

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه جلسه با هیئت مدیره تشکل های کشاورزی که امروز (هفتم مرداد) در دفتر انجمن کشاورزان خوزستان برگزار شد ، اظهار داشت: امروز جلسه بسیار ارزشمندی با هیئت کشاورزان در دفتر اتحادیه برگزار شد. حدود 9 دوست با حضور مدیران متصل در سازمان تأمین آب و برق ، جهاد کشاورزی ، ستاد بحران ، معاون عمرانی و من نمایندگی داشتند.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: بحث های خوبی در مورد مشکلات کشاورزان در رطوبت و خشکسالی و وضعیت اخیر مطرح و تحلیل شده است. علاوه بر موارد مطرح شده ، در مورد استراتژیهای پیگیری ، مصوبات و وامهای مصوب دولت ، م institutionsسسات ، ارگانها و سایر سازمانها برای خوزستان به نتیجه رسیدیم.

استاندار خوزستان گفت: نتیجه جلسه رشد پاییزی این بود که رئیس اتحادیه کشاورزان خوزستان کارگروهی قوی از بخش خصوصی در مرکز استان و شعب این کارگروه در شهرهای مختلف برای برنامه ریزی تشکیل داد. نحوه استفاده از آب در کشت پاییزه همکاری لازم را داشته باشید.

سلیمانی دشتکی گفت: تصمیم بر این شد که آب ترکیبی با همکاری اتحادیه کشاورزان توسط سازمان آب و برق در اختیار این اتحادیه قرار گیرد و مدیریت آب توسط گروه ها و نمایندگان کشاورزان انجام شود. برای تعیین نوع کشت و آبیاری با کشاورزان بالادست و پایین دست صحبت کنید.

بیشتر بخوانید  ویدئو/ بلند کردن علی شادمان توسط امیر جعفری در شیراز

وی اظهار داشت: پیشنهاد می شود طی یکی دو هفته آینده نمایندگان حقیقی و حقوقی در این زمینه به تصویب شورای کشاورزی منصوب شوند.برای کاشت پاییزه برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

مسعود اسدی ، رئیس اتحادیه کشاورزان خوزستان نیز در این نشست گفت: برخورد بسیار مثبت استاندار خوزستان نسبت به انتقال سهم کشاورزان قطعاً منجر به روند مثبت و وضعیت بهتر در مدیریت و استفاده از منابع در آینده بیایید آبی باشیم.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: انشاالله بتوانیم با حداکثر توان و استفاده از امکانات موجود و همچنین با کمترین آسیب و مشکل از شر بحران آب خلاص شده و وارد دوره آب شویم. به زودی قصد داریم فصل بعدی برداشت را با هم مدیریت کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید