در صورت قطع برق هیچ بیمارستانی در اولویت نیست



به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، مصطفی رجبی مشهدی امروز (سه شنبه) در مصاحبه ای افزود: بر اساس الزامات قانونی ، مراکز و بیمارستان های حساس ، مهم ، حیاتی باید مجهز به دیزل و ژنراتور اضطراری باشند.

وی ادامه داد: تجهیزات این مراکز با برق اضطراری این است که پس از 10 ثانیه در صورت قطع برق در اثر حادثه یا قطعی برق وارد مدار شوند تا اختلال در عملکرد این مراکز ایجاد نشود.

سخنگوی صنعت برق گفت: کمبود این تجهیزات تخلف قانونی است.

رجبی مشهدی در مورد خسارت وارد شده به واکسن ها در اثر قطعی برق گفت: دکتر حریرچی این مشکل را انکار کرد و البته این واکسن ها باید در محلی مجهز به منبع تغذیه اضطراری با UPS قرار بگیرند.

وی در خصوص انتشار فیلم در فضای مجازی و قطعی برق در حین عملیات ، افزود: موضوع قطعی برق در اتاق عمل در صورت وجود به کادر فنی بیمارستان مربوط می شود ، زیرا صنعت برق مسئولیت بیمارستان تامین برق را بر عهده دارد. در، درب. “

سخنگوی صنعت برق گفت: مراکز و بیمارستانهای حساس ، مهم ، حیاتی در صورت قطع برق در اولویت نیستند و منبع تغذیه آنها قطع نمی شود.

رجبی مشهدی به حادثه دو بیمارستان شمال تهران اشاره کرد و گفت: قطعی برق در این دو بیمارستان به دلیل این حادثه بوده و ارتباطی با شبکه ندارد.

وی بر لزوم تغییر سریع تجهیزات این دو بیمارستان تأکید کرد.

سخنگوی صنعت برق گفت: قطع برق اخیر به دلیل افزایش مصرف به دلیل دمای بیش از حد و کاهش 6000 مگاواتی نیروگاه آبی به دلیل کاهش بارندگی بوده است.

بیشتر بخوانید  ایران غنی سازی ۶۰ درصدی خود را کُند کرده است

دیدگاهتان را بنویسید