در صورت تصویب طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی ، 4 یا 5 ماه آینده سیستم عامل های خارجی مسدود می شوند.


در صورت تصویب طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی ، 4 یا 5 ماه آینده سیستم عامل های خارجی مسدود می شوند.

روز جدید : عضو فراکسیون ولایتی مستقل ، گفت: “یکی از انتقادات ما اجازه دادن به دولت جدید است زیرا با برنامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان فضای مجازی وزارت ارتباطات را غیرفعال خواهیم کرد.” بهتر است دولت جدید بیاید و وزیر و معاون وزیر را در این زمینه منصوب کند ، تا نظرات خود را ارائه دهند. زیرا آنها باید با این طرح کار کنند.

غلامرضا نوری قزلجه ، نماینده مردم بستان آباد و عضو فراکسیون مستقل ولایتی در مجلس یازدهم ، درباره طرح حمایت از مصرف کننده فضای مجازی گفت: “موضوع فضای مجازی این هفته دوباره در دستور کار قرار گرفته است. امر اجتماعی برای طرح چنین مسائلی چندان مساعد نیست و امیدواریم که اگر خداوند عطا کند ، مطرح نخواهد شد.

وی افزود: این یک مسئله بسیار مهم و ظریف است و هیچ کس تردید ندارد که باید روی آن کار شود و باید بر روی این موضوع سازماندهی و سیستم سازی وجود داشته باشد ، اما آنچه کمیسیون فرهنگی آورده چندین موضوع دارد ؛ اولاً ، هر چند وقت یک بار نسخه جدید می دهند و چندین مدل طراحی را تغییر می دهند ، یعنی کمیسیون خودش نمی داند روی کدام پروژه می خواهد کار کند؟ یک طرح 37 ماده ای یا یک برنامه 34 ماده ای یا 50 مقاله یا بیشتر؟ این مسئله ما را نگران می کند که به کمیسیون فرهنگی که هنوز این موضوع را تعیین نکرده است بسپاریم.

نوری اضافه کرد: “همچنین مهم است که اگر اساساً آنچه را که من آخرین بار دیدم بر اساس سیستم تنظیم کنیم ، زیرا این یک مسئله مهم است ، ما نمی خواهیم آن را ماده 85 قرار دهیم و برای تکمیل به کمیته منتقل کنیم. چند روز. روز “چون این یک مسئله فوری و حیاتی نیست که باید از این طریق حل شود. مسئله بسیار مهم است ، اما ما باید به دادگاه بیاییم و در مورد آن بحث کنیم و عنصر به عنصر روی آن کار کنیم.

بیشتر بخوانید  عکس / تغییر جنسیت محسن تنابنده و نیوشا ضیغمی با گریمی جالب

وی افزود: آخرین متنی که در تاریخ 25 آگوست در سیستم دیدم ، در صورت تصویب این طرح ، نتیجه این خواهد شد که در 4 تا 5 ماه آینده با انسداد و محدودیت شدید در سیستم عامل های خارجی روبرو خواهیم شد. زیرا در اینجا می گوید که آنها باید قوانین داخلی ما را بپذیرند و در کشور دفتر ثبت نام کنند ، تا سرور خود را در کشور معرفی کنند. همه اینها خوب است ، اما ما باید از محدودیت هایی که با آنها روبرو هستیم آگاه باشیم.

عضو فراکسیون مستقل ولایی همچنین گفت: اول از همه ، هنگام بحث در مورد محتوای مجرمانه ، تعاریف بسیار گشوده و کلی است ، همه اقدامات و موضوعات را می توان از این طریق اعمال کرد و همه چیز را باید حذف کرد ، این باید روشن شود. از طرف دیگر ، هنگام بحث در مورد روابط مالی و ارتباطات ، ما تحت تحریم های ظالمانه زیادی قرار داریم که این شرکت ها و سیستم عامل ها را شامل می شود. مشکل دیگر این است که ما یک بستر داخلی برای رقابت یا رقابت با آنها نداریم ، به عنوان مثال ، ما چیزی برای جایگزینی توییتر یا اینستاگرام نداریم که بگوییم استفاده کنید ، من می خواهم بتوانم بگویم از آن استفاده کنید ، اما ما نداریم چنین رقابتی اما آنها باید بوجود آمده و شروع به کار و تقویت کنند و به مرحله مسابقه برسند.

وی افزود: “از یک طرف هیچ شباهت درونی نداریم و از طرف دیگر به موارد خارجی اشاره کرده ایم. تا چند ماه دیگر مسدود می شود. اما اگر ادامه دهیم در ظاهر نمی گوییم چه ما می خواهیم جلوی آن را بگیریم ، اما در نهایت این امر منجر به آن خواهد شد. “

بیشتر بخوانید  چیستان | آن چه میوه‌‌ای است که هسته‌هایش بیرون آن است؟

نوری با اشاره به پیامدهای اقتصادی این طرح اظهار داشت: مشاغل زیادی در این زمینه به صورت شرکت های نوپا و شرکت ها و مشاغل خانگی منفرد وجود دارد که برای مردم بسیار مهم است. از طرف دیگر ، در این وضعیت کرونر ، مردم ارتباط اجتماعی خود را در همین زمینه دارند. “آنها فضای مجازی را تنظیم می کنند ، همه موارد مختل شده است. به همین دلیل است که ما معتقدیم باید در این زمینه کار بیشتری انجام شود و مرکز تحقیقات ، بخش خصوصی ، ذینفعان باید در روند طراحی حضور داشته باشند و توجه داشته باشید که این منطقه ای است که ما هر هفته در آن نوآوری می کنیم و به سرعت در حال پیشرفت است. . در نتیجه ، باید بین ذینفعان در مورد این موضوع اتفاق نظر کلی وجود داشته باشد که کلیه ذینفعان ، اپراتورها ، کنترل کننده ها ، ناظران و کارکنان امنیتی در نظر گرفته شوند و در مورد موضوع اجماع نظری داشته و از نزدیک کار کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس یازدهم در خصوص فرمایشات رهبری که گفت در مورد موضوعات مهم مجلس باید منتظر بماند تا دولت لایحه ای را معرفی کند زیرا در نهایت دولت مجبور است آن را اجرا کند ، گفت: از انتقاد ما این است که اجازه دهیم دولت جدید بیاید ، زیرا با این طرح ما وزارت ارتباطات را غیرفعال خواهیم کرد. بهتر است دولت جدید بیاید و وزیر و معاون وزیر را در این زمینه منصوب کند ، تا نظرات خود را ارائه دهند. از آنجا که آنها باید با این طرح کار کنند ، بنابراین بهتر است نظر خود را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید  خبری مهم از تولید پژو پارس ایران خودرو + جزییات

دیدگاهتان را بنویسید