در شهر بشاگرد بیش از 430 کیلومتر راه روستایی وجود دارد – آژانس Mer اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، یوسف عابدینی گفت: خدمت به مردم ساکن در روستاهای صعب العبور استان باعث افتخار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان است و پرسنل و رانندگان زحمت کش علی رغم کمبود امکانات و تجهیزات سعی در انجام وظایف ایمن دارند. . مراکز حمل و نقل برای افراد فراهم کنید.

وی در خصوص جاده روستاهای تومان احمد و گاوکوش از مقاطع گفر و پارامون شهر بشاگرد افزود: طول محور مذکور از ملکان تا روستای گاوکوش 76 کیلومتر است که 33 کیلومتر آن از ملکان تا روستای نیکدشت در حال آسفالت است و بقیه از مسیر 43 کیلومتری روستای نیکدشت تا روستای گاوکش به دلیل مشکلات اعتباری هنوز تکمیل نشده است.

عابدینی ادامه داد: محورهای مذکور عمدتاً در بستر رودخانه های فصلی قرار دارند که متأسفانه پس از هر بارندگی جاده ارتباط قطع می شود و همکاران راه از شهر بشاگرد به طور مداوم مسیر را باز و مسطح می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با تأکید بر اینکه تاکنون 33 کیلومتر از این مسیر از ملکان به روستای نیکدشت افتتاح و مرمت شده است ، گفت: 21 کیلومتر از محور مذکور آسفالت شده و مابقی مابقی مسیر روستا.

وی یادآور شد: برای نوسازی و آسفالت 43 کیلومتر باقیمانده مسیر و احداث ساختمان های بزرگ فنی روی رودخانه جاگین و انشعابات آن در طول این مسیر ، 170 میلیارد تومان وام نیاز است.

عابدینی با توجه به وجود نزدیک به 1500 کیلومتر جاده خاکی و صعب العبور در شهر بشاگرد ، خاطرنشان کرد: این جاده ها عمدتا در بستر رودخانه است و بیش از 850 کیلومتر از این جاده متعلق به روستاهای بیش از 20 خانوار است و دارای اولویت است که در حال حاضر ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ، به عنوان نگهبان راه های روستایی ، عملیات حفاری و زیرساخت را در بیش از 430 کیلومتر از راه های روستایی در شهر بشاگرد انجام می دهد.

بیشتر بخوانید  تابستان اطراف بندرعباس کجا برویم؟ | خوش آب و هوا ترین مکان های اطراف بندرعباس

دیدگاهتان را بنویسید