در سال های آینده پنج میلیارد هدیه هلال احمر را شناسایی کنید



رئیس جمعیت هلال احمر از کشف پنج سند رسمی مربوط به املاک ناشناخته و فاقد سند اهدایی انجمن در سالهای قبل از انقلاب اسلامی به انجمن خبر داد و گفت: پس از این شناسایی ، املاک کشف شده متعلق به دارایی های هلال احمر است. . “این افزوده شده و اقدامات قانونی برای تسلط و تصرف کامل بر آنها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا ، کریم همتی ارزش برخی دارایی ها و درآمد حاصل از املاک تازه کشف شده را بسیار بالا دانست و گفت: این املاک در استان های تهران ، همدان ، مازندران ، سمنان و آذربایجان شرقی واقع شده و درآمد زیادی دارند برای یک رقیب کمک های مالی در استان همدان بلند و قابل توجه.

همتی نحوه شناسایی این املاک را تشریح کرد: با تلاش اداره کل املاک و مستغلات جمعیت هلال احمر ، در ماه های اخیر ، با تعامل گسترده و هماهنگی مداوم با سازمان ثبت اسناد و املاک و پرونده ها و ثبت در هدف مناطق ثبت ، نظارت مجدد بر لیست املاک و مستغلات هلال احمر آماده شده و در مرحله بعدی اطلاعات دریافتی با سوابق موجود در سیستم و جمعیت بانک املاک و مستغلات مقایسه شد. نتیجه کشف سوابق املاک و مستغلات است که هنوز توسط جمعیت هلال احمر به طور کامل مستند نشده است.

وی افزود: این مطالعه تاکنون منجر به شناسایی مسابقات مذکور شده و با اقدامات بعدی ، در برخی موارد اسناد رسمی و خلاصه معاملات آنها توسط خدمات دفاتر اسناد رسمی مربوطه به جمعیت هلال احمر تحویل داده شده است. “

بیشتر بخوانید  اولین واکنش آمریکا به سفر نفتالی بنت به بحرین

وی ابراز امیدواری کرد که در طی این مشاهده وقت گیر و دقیق ، سایر املاک ناشناخته شناسایی و به دارایی های هلال احمر اضافه شود.

براساس پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ، این جمعیت حدود 3500 کد جمع آوری املاک در کشور دارد که بیش از 600 رقبا از طریق اهدا و کمکهای مالی به این موسسه خیریه غیر انتفاعی در صد سال گذشته به دست آمده است … سازمان شیر و خورشید در سال 1301 ، مردم خیرخواه ایران املاک و مستغلات بی شماری را به صورت قراردادهای “وقف” ، “صلح” یا “هدیه” به این جمعیت تحویل دادند. این انتقال ها تا امروز پس از جایگزینی شیر سرخ در هلال احمر در ژوئیه 1980 همچنان ادامه دارد. با انتقال اموال به صورت کمک های مالی ، صلح و کمک های مالی به جمعیت هلال احمر ایران ، مردم ایران این نهاد را در رأس لیست موسسات دولتی و غیردولتی. موسساتی که بیشترین کمک املاک و مستغلات را در کشور دریافت کرده اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید