در زمان نماز هیچ پروازی نباید انجام شود



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدهادی ایمانیه در جلسه ستاد اقامه نماز فارس گفت: به تشکل ها اجازه می دهم تا پایان خردادماه نمازخانه ادارات را ساماندهی کنند و اگر سازمانی گفت بودجه نداریم اتاق مدیرکل به نمازخانه اختصاص یابد. .

وی با تاکید بر اینکه رویه ها در حوزه نماز باید صمیمانه باشد، افزود: نماز تحت هیچ شرایطی در اولویت و اهمیت قرار نمی گیرد و اولین سوال در روز قیامت از همه ما در حوزه نماز خواهد بود. «بنابراین یکی از وظایف قانونی همه ما این است که در عرصه نماز مجدانه تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تا دل ها نخواهند فعالیت در حوزه نماز تمام نمی شود، گفت: هر چند باید وظایف اداری به ترتیب انجام شود اما فعالیت در حوزه نماز امری قلبی است.

وی اهمیت نماز را راهگشای پیشرفت در دنیا دانست و افزود: از رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز تقاضا دارم در تامین اعتبار برای ساماندهی نمازخانه ادارات کمک کنند.

ایمانیا با تاکید بر اینکه هیچ اجلاسی حق برگزاری در ایام نماز را ندارد، گفت: قبل از فرارسیدن عید نوروز کلیه مصلاها و مساجد جاده ای و همچنین سرویس های بهداشتی و درمانی استان باید توسط سازمان اوقاف و راه و شهرسازی اداره شود. . ریاست توسعه.

وی همچنین خواستار اجرای طرح جامع اقامه نماز به صورت بند به بند از سوی مسئولان مربوطه شد و افزود: با هماهنگی وزارت راه و هواپیمایی کشوری هیچ پروازی در زمان اقامه نماز انجام نشود.

بیشتر بخوانید  قیمت سکه و طلا افزایشی شد

توقف اتوبوس ها در میانه راه هنگام نماز از دیگر مواردی است که استاندار فارس به آن اشاره کرد و اظهار داشت: با پایانه های مسافربری هماهنگی و توبیخ اتوبوس هایی که هنگام نماز توقف نمی کنند.

فرماندار فرس همچنین از شهرداری خواست با همکاری سازمان تیشینا و اتاق اصناف نسبت به مدیریت نمازخانه و سرویس های بهداشتی معابر، مجتمع های اقتصادی، پارک ها و … اقدام و از نظم و ترتیب آنها به ویژه در ایام نوروز اطمینان حاصل کنند.


دیدگاهتان را بنویسید