در زمان شاه، ساواک فردی را که توسط شاه تکه تکه شده بود در قفسی با شیرهای گرسنه رها کرد.



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، امام جمعه موقت تهران روز جمعه گفت: اقتصاد کشور نیازمند عملیات است و دولتمردان انقلابی ما روندی را دنبال می کنند که موفق خواهد شد و من در آن جریان هستم. خبرنگاران باید نظر ما را بیان کنند. ما نمی گوییم مشکلی وجود ندارد، می گوییم دولت فعلی برای حل مشکل دلسوز است در حالی که دولت قبل چه در مسائل کرونری و چه در مسائل اقتصادی خود را با بهانه هایی مانند FATF توجیه می کرد.

سید احمد خاتمی روز جمعه 13 خرداد ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) به مناسبت ایام سوگواری رحلت امام خمینی (ره) در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد. قیام خونین و شهدای 6 خرداد 1342 هجری قمری) با بیان اینکه همدان شهر دارالمومنین است و هر بار که به همدان سفر می کنم یاد شهید مدنی در ذهنم زنده می شود، گفت: به سرعت به سوی همدان رفتند. به نیازمندان کمک کند و با شناسایی نیازمندان، مواد غذایی و آذوقه را در خانه هایشان بگذارد.

وی افزود: کتاب دعای جمعه همدان جوان، شاداب و فرهیخته در رده های عالی حوزه است و استانداری که افتخار جانبازی و آزادگی را دارد به پاس توفیق خدمت در همدان حضور دارد. . ، و این مکان بسیار خوشحال کننده ای است.

خاتمی گفت: طاغوت به دنبال بی دینی بود و «جوجه های مارکسیسم» دین را در آن زمان افیون می دانستند و مردم با احیای دین نشان دادند که دین مایه حیات جامعه بوده و کشور در انقلاب نور به استقلال کامل دست یافته است.

بیشتر بخوانید  تقویت زمینه کبدی در مناطق روستایی / تأکید بر ارتقا of ورزش

وی ادامه داد: ایران در دوران قبل از انقلاب و در دوره قاجاریه تحت الحمایه روس ها و گاهی تحت الحمایه انگلیسی ها و قبل از انقلاب تحت الحمایه آمریکا بود. ; مردم حق استقلال و آزادی خود را از دوران سیاه تاگوت در محضر امام خمینی (ره) به دست آوردند و در تاگوت با شکنجه گران و ستمگران روبرو شدند.

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تشکیل نظام اسلامی را ارزشمندترین یادگار امام خمینی (ره) دانست و گفت: امام خمینی (ره) اقتدار نظام اسلامی را تضمین کردند و از این رو مردم شاهد خدمات ارزنده ای بودند. از سیستم “.

امام جماعت موقت تهران خاطرنشان کرد: در این 43 سال هر جا که اسلام کرده ایم نقطه موفقیت ما همین بوده است.

خاتمی با بیان اینکه نماز عزت ایمان است و باید از حریم مساجد هراس داشته باشیم و از بی رغبتی برخی جوانان به نماز نترسید، تصریح کرد: ماجرای حجاب یک موضوع تشریفاتی نیست و طبق فتاوای همه مراجع این یک ضرورت است. اگر این موضوع رعایت نشود، اسلام آورده ایم و هلاک شده ایم; من نمی گویم هر که نازل می شود یا نازل می شود با اسلام مشکل دارد، اما کسانی که به این افراد نامه می نویسند، فاسق، کافر و دشمن قسم خورده اسلام هستند.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم شعائر دینی مورد غفلت قرار گیرد و همه مات های ما با حضور جوانانی برگزار شود که بحمدالله آمار خوبی در این زمینه در همدان دارند و به دست ما رسیده است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: حساب «ولایت شعار» و «ولایت مادر» از هم جدا است و این دبیری که رئیس دارد و می رود برای هر مداحی در دل است. واقعه، و این به معنای «ولایت «مداری» است.

بیشتر بخوانید  امیدواریم مذاکرات تا پایان سال جاری میلادی از سرگرفته شود

وی ادامه داد: سرمایه هر نظامی مردم هستند و اگر مردم به نظام خود پشت کنند، آن نظام آسیب می بیند و لازم است مسئولان ما انقلابی باشند و مشکلات را ببینند نه اینکه منکر آن شوند. لازم است مردم ما موفقیت های نظام را ببینند و با نگاه به کشورهای همسایه امنیت کنونی کشورمان را ببینند. مشکلاتی وجود دارد، اما به اینها نگاه کنید!

خاتمی گفت: دولت قبل می‌گفت چون FATF را امضا نکردیم واکسینه نمی‌شویم و کاری نمی‌توان کرد، اما دولت جدید این تاج لعنتی را مهار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید بر نرخ ها و قیمت های جامعه نظارت کند و این نابسامانی ها را در اقتصاد برطرف کند. دولت قبل در این راستا کاری نکرد و حالا کارگزاران و پیروان دولت قبل راه را برای دولت جدید و مردمی و مخالفت با یارانه ها هموار می کنند. امام خمینی (ره) همواره مدافع مستضعفان و نیازمندان بوده است. یارانه نقدی و کارتی در آن سمت است و نمی توان از نیازها چشم پوشی کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: اقتصاد کشور ما نیاز به عملیات دارد و دولت های انقلابی ما روندی را دنبال می کنند که موفقیت آمیز است. خبرنگاران پیام ما را به درستی منتقل می کنند. ما نمی گوییم مشکلی وجود ندارد، می گوییم دولت فعلی طرفدار حل مشکل است.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: موضوع «تبیین جهاد» برای حفظ انقلاب اسلامی مهم است و نباید اجازه ورود دشمنان به مسائل رسانه ای را داد. جوان های ما بدانند که در زمان شطرنج، ساواک مردی را که شطرنج را با شیرها در قفس تکه تکه کرد در باغ وحش رها کرد و به بدترین شکل ممکن او را کشت! اما فاسدان و دگراندیشان همه این مسائل گذشته را انکار می کنند و می خواهند جوانان را اغوا کنند. رسانه های معاند می خواهند مردم را ناامید کنند و جوانان را متقاعد کنند که هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  غرب در تعامل با ایران به عقلانیت نسبی رسیده است

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موسقی امام جمعه همدان نیز با بیان اینکه نقشه های دشمن نقش بر آب شده است:) شکل گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید