در روزهای آینده قم با بیماری کرونر قلب افزایش می یابد – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، سیامک محبی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت که متأسفانه روند جلب مردم ویروس کرونا وی در استان رو به افزایش است ، گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران ، 5 بیمارستان به این افراد خدمات می دهند و مردم نباید به ظرفیت بیمارستان ها نگاه کنند و باید با مراجعه به مراکز بهداشتی مرحله قبل را رصد کنند.

رئیس مرکز بهداشت کوم با اشاره به رتبه 24 استان کوم از نظر تعداد بستری شدن در کرونر در کشور ، افزود: در صورت همکاری مردم و کارمندان امید است روند رو به رشد کنترل شود.

وی تأکید کرد که با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا وی گفت: “ما شاهد موج بزرگی از بازپرس در حومه شهر خواهیم بود.” “میزان انتقال ویروس ها در حال حاضر بیش از انتظار مردم است و به شدت در حال افزایش است و ممکن است در این بیماری دوباره به اوج موج برسیم.”

محبی با بیان اینکه قم رتبه دوم را در زمینه واکسیناسیون افراد در بین 63 دانشگاه پزشکی کشور دارد ، افزود: در حال حاضر 3 مرکز واکسیناسیون جامع و 1 مرکز واکسیناسیون اتومبیل به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: تجربه بالاترین میزان مرگ و میر را نشان می دهد ویروس کرونا این کشور با افراد بالای 60 سال ارتباط دارد و به همین دلیل واکسیناسیون از سنین بالاتر آغاز شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کوم با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسن های ایرانی و خارجی در استان کوم وجود دارد و افرادی که برای انجام اولین روز به مراکز واکسیناسیون مراجعه می کنند می توانند نوع واکسن را تعیین کنند ، گفت: شما نباید فراموش کنید برای پیروی از دستورالعمل های بهداشتی

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید