مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

در دو ماه گذشته ، تولیدکنندگان سمنان تجهیزات به ارزش 2،650 میلیارد ریال دریافت کرده اند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



علی تاشندل روز سه شنبه در بیست و نهمین اجلاس کارگروه تسهیل تولید و رفع موانع در استان سمنان گفت: از 93 واحد تولیدی استان سمنان که از خرداد ماه امسال تسهیلات دریافت کرده اند ، 22 واحد در صنعت و 71 واحد در بخش کشاورزی هستند فعال.
وی ادامه داد: 22 واحد شاغل در بخش صنعتی استان سمنان از ابتدای خرداد ماه تسهیلاتی به ارزش حدود 1.820 میلیارد ریال دریافت کرده اند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: حدود 830 میلیارد ریال از رونق تولید به واحدهای موجود در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.
وی افزود: در قالب هزار و 400 تیراندازی تولیدی ، تاکنون 182 واحد تولیدی معدن ، صنعتی و کشاورزی برای تهیه تجهیزات معرفی شده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: برای 182 واحد تولیدی معرفی شده در بانک های موجود ، 25000 میلیارد ریال تجهیزات درخواست شده است.
به گزارش ایرنا ، در 239مین نشست کارگروه تسهیل تولید و رفع موانع موجود در استان سمنان ، با پرداخت تسهیلاتی به ارزش بیش از 1.580 میلیارد ریال به 57 واحد صنعتی و کشاورزی ، توافق نامه و مشکلات بانکی و زیرساختی سه واحد تولیدی صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت.
ارائه آخرین ابلاغیه ها و مقررات دریافت شده در خصوص کارگروه و گزارشی از وضعیت فضای کسب و کار استان مربوط به بهار امسال از دیگر دستور کارهای این نشست بود.
90 درصد صنایع استان سمنان مربوط به صنایع کوچک ، 6 درصد صنایع متوسط ​​و مابقی صنایع بزرگ است.

بیشتر بخوانید  بیست و یکمین دوره بازدید از پروژه های شرکت میدکو در سال 1401 انجام شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *