مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

در دولت مردمی اراده جدی برای حل مشکلات مردم جزیره قشم وجود دارد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



افشار فتح الهی در دیدار مردمی با اهالی شهرک رامکان گفت: بسیاری از مشکلات امروز جزیره کشم ریشه در تصمیمات و مدیریت های گذشته دارد و خوشبختانه اراده جدی برای حل مشکلات مردم در دولت مردمی آیت الله وجود دارد. رئیسی.

وی از رامکان به عنوان یک شهر قرآنی در جزیره زیبای چشم یاد کرد و افزود: باید با برنامه ریزی دقیق در کنار فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه متوازن و پایدار این شهرستان تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کشم درباره تحقق طرح مسکن جوانان کشم نیز گفت: این طرح در راستای رفع مشکل مسکن در سطح جزیره با اولویت روستاها فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون نیز انجام شده است. برای 25 روستا آغاز شده و در سایر روستاها نیز فعالیت می کنند که در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

به گفته فتح الهی; پس از اتمام روستا نوبت به اجرای این طرح در شهرهای جزیره کشم می رسد و علاوه بر آن برای اصلاح و رفع برخی نواقص در پروژه اولیه طرح مسکن جوانان کشم نیز کار می شود.

وی ادامه داد: برای ثبت نام مجدد متقاضیان مسکن برای جوانان جزیره سسم برنامه ریزی هایی انجام شده است که پس از اتمام فاز اول اجرای این طرح، شاهد اجرای فازهای بعدی آن خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کشم در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شایسته به مردم، رفع مشکلات اساسی و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان جزیره کشم مهمترین اولویت برای اجرای پروژه های مختلف این منطقه است. سازمان منطقه آزاد کشم.

بیشتر بخوانید  11 راز آشپزی بینظیر که سرآشپزها به شما نمی گویند!

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *