مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

در درگیری های نابلس 421 فلسطینی زخمی شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری ماآ ، هلال احمر فلسطین گفت 421 نفر در این درگیری زخمی شدند که نزدیک به 100 نفر از آنها با استنشاق گاز اشک آور به ضرب گلوله کشته و صدها نفر دچار خفگی شدند.

شب گذشته نیز اشغالگران صهیونیست به شهر جابا در جنوب جنین حمله کردند و تجهیزات موجود در یک مسجد را به آتش کشیدند.

منابع محلی می گویند صهیونیست ها به مسجد شهر حمله کردند ، وسایل داخل آن از جمله تعدادی فرش را به آتش کشیدند و نمازگزاران را با زور بیرون کردند.

منابع می گویند ارتش اسرائیل اجازه بازسازی و آماده سازی مسجد برای نماز را نمی دهد.

در درگیری های نابلس 421 فلسطینی زخمی شدند

مسجدی که در جنوب جنین به آتش کشیده شد

در جریان حمله اسرائیل به منطقه ، درگیری شدیدی بین آنها و فلسطینیان رخ داد که طی آن یک جوان فلسطینی زخمی شد.

در همین راستا ، مایکل لینک ، گزارشگر ویژه سازمان ملل در زمینه حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فلسطین ، جمعه شب اذعان کرد شهرک های رژیم صهیونیستی به جنایات جنگی ادامه می دهند.
این مقام سازمان ملل خواستار حمایت از کار دادستان کل دادگاه بین المللی کیفری برای تحقیق در مورد نقض اساسنامه اسرائیل در اساسنامه رم ، که اساس آن دادگاه بین المللی کیفری است ، شد.
گزارشگر سازمان ملل در زمینه حقوق بشر در سرزمینهای اشغالی فلسطین از رژیم صهیونیستی خواست تا شهرکهای غیرنظامی را طبق اساسنامه رم جدا کند.
لینک این اظهارات را در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو ، سوئیس بیان کرد.
رژیم صهیونیستی نیز به دلیل اینکه کار گزارشگر سازمان ملل در زمینه حقوق بشر را به رسمیت نمی شناسد ، در این جلسه شرکت نکرد.
این گزارش یک روز پس از آن منتشر شد که دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در فلسطین پنجشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که مقامات اسرائیلی از اوایل سال 2021 421 خانه فلسطینیان را تخریب کرده اند.
بر اساس این گزارش ، اقدام اسرائیل نشان دهنده افزایش 24 درصدی تخریب ساختمانهای فلسطین و 50 درصدی در اسکان مجدد مردم فلسطین توسط رژیم اسرائیل در مقایسه با مدت مشابه سال 2020 است.

بیشتر بخوانید  در این تصویر چه عددی پنهان شده است؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *