مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

در حال پخش سریال جدید هستیم!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اگرچه مدت ها پیش اعلام شده بود که فصل اول سریال مستوران دوشنبه 25 خرداد پخش می شود اما پخش این سریال تاریخی به تعویق افتاد.


سریال مستوران

سیمافیلم پیش از این اعلام کرده بود که پخش سریال «مستوران» به کارگردانی سید جمال سیحاتمی و مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی از دوشنبه 25 خرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما آغاز می شود اما به دلیل تاخیر در برخی مراحل تولید. ، پخش به تعویق افتاد.

این سریال محصول سازمان هنری رسانه اوج و محصول استودیو بادبان است که فصل اول آن در 26 قسمت با محوریت داستان های کهن ایرانی به زودی پخش می شود.


سریال مستوران

«مستوران» در بیش از 13 لوکیشن مختلف تصویربرداری شد و فصل اول این سریال در 26 قسمت با محوریت داستان های کهن ایرانی تصویربرداری شد.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنیاد، عیسی یوسفی پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان حهاهارضا، قربان حهاهارضا. اما دهکردها از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال مستوران جلوی دوربین رفتند.
جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه اوج برگرفته از داستان های قدیمی ایرانی است و طراحی این مجموعه به امضای «استودیو بادبان» رسیده است.

زمان پخش جدید این سریال متعاقبا اعلام خواهد شد. در حال حاضر شبکه یک استان در حال پخش عشق است.


سریال مستوران


سریال مستوران


بیشتر بخوانید  عکس های بدون آرایش اما تورمن بازیگر هالیوود
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *