در جلسه اصولگرایان با نماینده ولی فقیه در کردستان چه اتفاقی افتاد؟ – کردستان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سننداییامشب جلسه هم اندیشی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان و خواجه الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهابی نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد.

جعفر عبدالملکی مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: 1400 انتخابات با وجود همه توطئه ها و نفرت از دشمنان و مردم با افتخار برگزار شد و افتخار دیگری به افتخارات آنها افزود. با حضور حماسی آنها.

وی گفت: ما قبل از انتخابات نظرسنجی انجام دادیم تا شرایط و میزان مشارکت و انگیزه افراد برای شرکت در انتخابات را تجزیه و تحلیل کنیم تا به کشفیات علمی دست یابیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با تأکید بر اینکه 62 درصد از مردم استان که به پای صندوق های رای نرفته اند ، رسانه را به عهده دارند ، گفت: “ما به دلایلی باید به سراغ کسانی برویم که در انتخابات شرکت کردند و از آنها بخواهیم به گفته ها و دلایل آنها آسیب پذیر باشد. “

وی دلیل نامزدی برخی از شهروندان کرد در انتخابات اخیر را ذکر کرد و گفت: “این افراد در پاسخ به نظرسنجی ها به کاهش کارآیی سیاسی ، مشکلات اقتصادی و عدم پایبندی نامزدهای قبلی به وعده های خود اشاره کرده اند. “

عبدالملکی گفت کردها علاقه زیادی به اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارند بلکه به کار و برنامه علاقه مند هستند و خاطرنشان کرد: 73 درصد آرا the مردم استان متعلق به آیت الله رئیسی است که باید توجه ویژه ای به این سرمایه های اجتماعی داشته باشد.

وی خواستار “حفظ نیروی کار ، ارتقا efficiency کارآیی سیاسی و استفاده از نظرات مردم در تصمیم گیری” شد و گفت: اکنون که یک دولت ضد سرکوب و ضد فساد وجود دارد ، باید مشکلات مردم را جستجو کرد. “

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: اگرچه اصحاب رسانه در انتخابات گذشته شرکت نکردند اما آنها مأموریت جدی ایجاد شور و نشاط ، تشویق مردم به شرکت و مشارکت و تبیین خصوصیات یک دولت انقلابی را داشتند.

عبدالملکی تأکید کرد: در دولت سیزدهم باید از فکر ، اندیشه و ظرفیت نیروهای انقلابی برای توسعه استان فرهنگی کردستان استفاده شود.

بیشتر بخوانید  تعداد بیکاران در ایالات متحده افزایش یافته است

حفظ پیروزی در انتخابات مهمتر از اصل پیروزی در انتخابات است

حجت الاسلام سید محمد سادات ، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در این جلسه با تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالروز ازدواج امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) گفت: ما امیدواریم که اصول زندگی این دو بزرگوار؛ اصول خدا محوری ، ایثار ، پاکدامنی ، پرهیز از گناه و مباشرت باید زندگی همه ما را اداره کند.

وی گفت: در تاریخ 28 ژوئن 1400 نفر از ایران به ویژه مردم استان كردستان بار دیگر بصیرت خود را نشان دادند و از حضور پرشور خود در صندوق های رای افتخار كردند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان ، با ابراز خوشحالی از روی کار آمدن دولت انقلابی ؛ آیت الله رئیسی ، شخصیت محبوب ، شناخته شده و حامی مستضعفین گفت: هر یک از فعالان سیاسی حاضر در این جلسه انتخابات نقش مهمی در ایجاد شور و شوق و تشویق مردم به انتخاب آیت الله را ایفا کردند. “

سادات آسیب شناسی انتخابات اخیر را مورد تأکید قرار داد و به نیروهای انقلابی یادآور شد: “حفظ پیروزی مهمتر از اصل پیروزی است و امیدواریم با روی کار آمدن نیروهای جوان و انقلابی برنامه های آیت الله رئیسی در استان کردستان را تحقق بخشیم. “

ما خواستار مشکلات مردم کردستان از دولت سیزدهم هستیم

جلال آذری ، مدیر ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان کردستان نیز در این نشست گفت: “همه دشمنان اسلام برای کاهش مشارکت مردم بسیج شده اند ، اما خوشبختانه مردم از سراسر کشور به دستور رهبری در لبیک به پای صندوق های رای آمده اند. و همه توطئه های دشمن را خنثی کند. “متاسفم.

وی ضمن تمجید از تلاش های همه فعالان سیاسی ، مسئولان و کارمندان و شرکت کنندگان در انتخابات اخیر ، نیروهای سپاه ، نیروی انتظامی و همه محافظان مردم در استان گفت: “شورای ائتلاف به عنوان یک جنبش سیاسی و خواستار با مردم و مشکلات استان توسط دولت آینده “او خواهد خواست.

بیشتر بخوانید  واکنش خطیب‌زاده به تحریم های جدید آمریکا در میانه مذاکرات وین

آذری گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان بدون هیچ گونه دخالت و به عنوان پل ارتباطی بین مردم برای پاسخگویی به مطالبات مردم تلاش خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصولگرای استان کردستان گفت: امیدواریم دولت سیزدهم در جهت رفع فساد ، بیکاری و تبعیض و افزایش امید مردم گام بردارد.

دشمنان به دنبال تفرقه و تضعیف روند انقلاب هستند

سید خالد حسینی دبیر حزب سرزمین ایران کردستان نیز در این نشست به یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت و همکاری بیشتر برنامه هایی را تدوین کنیم.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه های مخرب گفت: دشمنان داخلی و خارجی با استفاده از ظرفیت رسانه ها و تبلیغات دروغین به دنبال ایجاد اختلاف و تضعیف انقلاب هستند و باید هوشیار بود.

فعال سیاسی اصلی استان کردستان گفت: در 8 سال گذشته دولت بارها طرح یکسان سازی حقوق بازنشستگان را ارائه داده است اما آنها نتوانسته اند آن را برآورده کنند و در این روزهای آخر دولت در تلاش است نیمه تمام را باز کند محصولات و سو abuse استفاده از حقوق بازنشستگان

حسینی از فعالان سیاسی و اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر در استان کردستان خواست که اموال شهرداری غارت شده را پس دهند.

نیروهای انقلابی برای رسیدن به مناصب رهبری نباید کاری انجام دهند

رسول شیخی زاده ، فعال سیاسی اصولگرای و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز از همه کسانی که در ایجاد شور و نشاط و مشارکت بالای مردم در انتخابات نقش داشتند تشکر کرد و گفت: “مشارکت مردم در انتخابات در استان کردستان ، همه توطئه های دشمن به شکست انجامید.

وی افزود: حضور حماسی و چشمگیر مردم در انتخابات گذشته نیاز به تجزیه و تحلیل ها و مطالعات مختلف داشت تا ابعاد پنهان و آشکار برای مردم روشن شود ، زیرا ما واقعاً در جنگ تمام عیار با دشمنان نظام بودیم انتخابات اخیر “

این فعال سیاسی استان کردستان به یاد آورد که دشمنان با تبلیغات دروغین خود در ماه های منتهی به انتخابات گذشته سعی کرده اند مردم را از رفتن به پای صندوق های رای منصرف کنند. وی گفت: “مردم بینش سیاسی خود را در 19 ژوئن نشان دادند و اکنون ما مجبور نیستیم صحبت کنیم.” و او اصل پیروزی را از دست داد.

بیشتر بخوانید  مومنی: اتباع بیگانه را ساماندهی خواهیم کرد

شیخی زاده با تأکید بر اینکه برای دستیابی به طمع و مناصب رهبری نباید کاری انجام دهیم ، اظهار داشت: انتظار می رود از هر بنیادگرا از یکدیگر حمایت کنند و خدای ناکرده از افترا به دیگران پرهیز کنند.

از ظرفیت جوانان فارغ التحصیل در دولت سیزدهم استفاده کنید

محمدرضا عبدالمکی ، فعال سیاسی بنیادگرا از Corve ، نیز در این نشست گفت که شورای ائتلاف با هدف مشخص و برای اثر بخشی پارلمان ، دولت و شورای انقلابی تشکیل شده است. در این شهر ، نماینده مجلس و از 7 کرسی شورای شهر ، 6 طیف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و انتخابات اخیر ریاست جمهوری ، بیش از 51٪ از افراد Corve در صندوق های رای شرکت کردند که 70 ٪ آرا، ، 34،059 رأی متعلق به آیت الله رئیسی است.

وی افزود: در برخی از روستاهای شهر کورو 100٪ آرا to به آیت الله رئیسی تعلق دارد که مکانی بسیار شاد و سربلند است.

کورو ، یک فعال سیاسی اصولگرا ، اظهار داشت: انتظار می رود دولت جدید از ظرفیت فارغ التحصیلان جوان و نیروهای انقلابی توانمند برای موثرترین در استان استفاده کند.

محلی برای مطالبه زنان از کارمندان دولت سیزدهم فراهم کنید

بلمانه ، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در این نشست گفت: برنامه های آیت الله رئیسی برای توسعه و آبادانی کشور است و مطمئناً مردم را امیدوار می کند.

وی گفت: در انتخابات گذشته زنان و همچنین مردان در قالب کمیسیون های مختلف کار می کردند و در ایجاد شور و نشاط و به قدرت رسیدن دولت انقلابی نقش مهمی داشتند.

این بانوی کرد گفت: امیدواریم نقش زنان در دولت سیزدهم بیشتر به چشم بیاید و بتوانند به راحتی خواسته های خود از مسئولان را برآورده کنند.

انتهای پیام / 481 / ت

دیدگاهتان را بنویسید