در تیراندازی در نیویورک ده نفر زخمی شدند



به گزارش ای بی سی نیوز ، دو مرد نقاب دار بر روی جمعیتی در محله ای شلوغ در نیویورک تیراندازی کردند و با موتورسیکلت از محل متواری شدند.
بازرسان اداره پلیس نیویورک گفتند به نظر می رسد این حادثه با خشونت های گروهی مرتبط بوده است ، اما هفت تماشاچی ، از جمله یک پیرمرد 72 ساله ، بی گناه هستند.
یک افسر پلیس شهر نیویورک این حمله را “هماهنگ و گستاخانه” توصیف کرد.
تیراندازی های مرگبار در ایالات متحده هنوز یکی از مهمترین رویدادهای خبری در آن کشور است.
ABC News اخیراً گزارش داد که در حالی که تعداد کشته شدگان در خشونت های مسلحانه در ایالات متحده در سال 2020 43،000 نفر بود ، تعداد قربانیان در دو دهه گذشته ، امسال بی سابقه است. می تواند بدتر شود.
طبق بایگانی GVA در سال 2021 ، بیش از 24000 نفر در تیراندازی در ایالات متحده کشته شده اند.
نیویورک تایمز در ماه ژوئن گزارش داد: “شهرهای ایالات متحده شاهد افزایش قتل ها هستند ، اما چرخه فروش اسلحه گرم ایالات متحده همچنان در حال افزایش است ، فقط در مارس 2020 درخواست رکورد را درخواست کرد.” تقاضای سلاح گرم به یک میلیون رسیده است. در هفته ، مشکلی که از سال 1998 مشاهده نشده است.
بر اساس این گزارش ، دولت فدرال هرگز اسلحه های گرم فروخته شده در ایالات متحده را تحت تعقیب قرار نمی دهد و حتی داده های مربوط به ردیابی سوابق خریداران سلاح نمی تواند آمار دقیقی از سلاح های موجود در ایالات متحده ارائه دهد. تخمین زده می شود که از جمعیت 330 میلیون نفری ، حدود 400 میلیون سلاح در کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید  کاهش قیمت طلا و سکه در ایران/ این عامل ریزش قیمت ها را تشدید می کند

دیدگاهتان را بنویسید