در برخی از روستاهای پلدختر مشکل قطعی را با اینترنت حل کنید



به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه وی اظهار داشت: با توجه به رفت و آمد مکرر اهالی این روستاها و شکایت آنها از کمبود اینترنت ، شرکت مخابرات باید نسبت به ایجاد خطوط ارتباطی در این مناطق “

وی افزود: با توجه به اقدامات پیگیری های متعدد برای رفع مشکل شناسایی شده اینترنت در این روستاها ، تاکنون اقدامی انجام نشده است و همین امر موجب شکایت و نارضایتی اهالی شده است.

وی گفت: در تاجی که زندگی محدود است و کارهای زیادی از طریق فضای مجازی انجام می شود ، دانش آموزان در این روستاها نمی توانند از طریق فضای مجازی تحصیلات خود را ادامه دهند.

امام پلدختر روز جمعه افزود: دانش آموزان دختر ساکن در روستاهای مرکز پلدختر گاهی اوقات مجبور به استفاده از اینترنت در هوای گرم و دلگیر تابستان در پارک های پلدختر می شوند تا از این طریق با مدرسه همراه شوند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: مشکل سرقت کابل دلیل موجهی برای سهل انگاری و تنبلی کارکنان شرکت مخابرات پلدختر در این زمینه نیست و این حق مسوولان مردمی است که برای ساکنان این روستاها چاره اندیشی کنند. مشکل آنها را حل کنید.

وی به جلسه کابینه دوازدهم با رهبر اشاره کرد و یادآور شد: اتلاف وقت و فرصت های غرب در بحث برجام نشانه لزوم عدم اعتماد به آنها است ، زیرا نه دولت های قبلی و نه فعلی هیچ اعتمادی به آنها “

امام جمعه پلدختر گفت: غربی ها اعتمادی ندارند و مقامات جمهوری اسلامی ایران باید بدون اعتماد به بیگانگان به قدرت الهی ، حمایت مردمی و اقتدار داخلی اعتماد کنند.

بیشتر بخوانید  اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره قیمت بنزین

حجت الاسلام موسوی سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در تاریخ 3 آگوست 1980 به دستور امام (ره) برگزار کرد و افزود: “نقش م councilثر این شورا در دهه 40 مسلم نیست و خدمات این نهاد انقلابی قابل تحسین است. “

وی افزود: رژه نیروی دریایی 25000 کیلومتری این کشور حضور نظامی نیست بلکه نمادی از ایجاد یک رابطه استراتژیک با کشور قدرتمند روسیه است که روابط این کشور به مذاق آمریکایی ها و متحدان منطقه ای و عوامل داخلی آن خوش نمی آید. .

دیدگاهتان را بنویسید