“در بال آوازها” شنیده شد / داستان رنگارنگ با نوازندگان برجسته – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی ، ناشر آلبوم “باربال نغمه ها” عنوان یکی از آخرین آثار منتشر شده در روند تولید و فروش محصولات موسیقی است که توسط فریبرز فرهنگ مهر و مشایعت تعدادی از نوازندگان برجسته کشورمان آزاد شده اند.

در توضیحات بیشتر این آلبوم آمده است: اخیراً یک کار جدید از فریبرز فرهنگومر ، که آلبوم است “شاید یک روز»در نمونه کارها شما راه اندازی می شود. این داستان رنگارنگ با مجموعه ارکسترال “باربل نغمه ها” ، تخیلات “ایوان شب” و “مستناز” ، ترانه های “صبح روشنایی” و “جان بیقر” ، دوئتِ ویولن و سنج های “بال” و دوئتِ “آهنگ ها” و آهنگ ویولن و پیانو “و “و رامین” شنونده را به گشت و گذار در مقامات ساحل ، بیات زند ، همایون و اصفهان می برد.

ِ باکلامِ این آلبوم ، با آهنگ های فربود بهمنی ، فخرالدین خوشحال باش گرگانی و فریبرز فرهنگ مهر همراه هستند که می توان از صدای فریبرز فرهنگ مهر شنید.

نوازندگان شامل تعدادی از پیشکسوتان و هنرمندان جوان موسیقی ایران معرفی شده از جمله همایون رحیمیان ، ارسلان کامکار ، کریم قربانی ، علی جعفری پویان ، امید نیکوبین ، ناصر رحیمی ، حسین پورموئین، فرشید حافظه فردی، آتن اشتیاگی ، حبیب هورامی ، بهزاد شایانفر ، کیارشوروزبهانی و فریبرز فرهنگومر. هنگام ضبط کار در استودیو گاو نر، باخمان ، موزه موسیقی تهران و شهرِصدایِ سارسیان ضبط و هم بزنید و مسترینگ “امید خوب برآورده شده و حسن فرهنگومر تهیه کننده است.”

بیشتر بخوانید  سن اعتیاد در کشور چند سال است؟

همزمان با انتشار جهانی این آلبوم ، تیزر اثر و موزیک ویدئو “بال” نیز به صورت یک کبوتر نواختن فرهنگ مهر و سنج ها از بهزاد شایانفر در بیات زند برای ویولن و سنج با ویولن فربد قطعاً هاشمی نسب مقابل مخاطبان است.

دیدگاهتان را بنویسید