مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

در آنتالیا نوزادی ۱۰ روزه زیر درختی پیدا شد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله

در کشور ترکیه شهروندان شهر آنتالیا نوزاد پسر رها شده‌ای را زیر درخت پیدا کردند. نوزاد رها شده پس از تغذیه کردن از شیر زنی از اهالی محله که تازه مادر شده بود، به تیم های پزشکی تحویل داده شد. زنی که به نوزاد شیر می داد گفت:”او خیلی گرسنه بود، یک مادر چگونه می تواند این کار را انجام دهد؟”

وقت صبح – شهروندان ساکن در منطقه‌ی آکسوی آنتالیا صدای گریه‌ی نوزادی را در خیابان شنیدند. با تعجب از این که صدا از کجا می آید، متوجه شدند که صدا از زیر یک درخت توت می آید. نوزادی که تخمین زده می شود ۱۰ روزه باشد، در چاله‌ای زیر درخت توت پیدا شد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، خانمی به نام دلیور ییلماز که از اهالی محله می‌باشد و یک نوزاد ۱۳ ماهه دارد، با شیر دادن به نوزاد شکمش را سیر می‌کند.

اهالی محله با کمک تیم های پزشکی حاضر در محل، نوزاد را به بیمارستان منتقل کردند. گفته می شود نوزاد همچنان در بخش مراقبت های ویژه‌‌ی بیمارستان بستری است.
در آنتالیا نوزادی ۱۰ روزه در زیر درختی پیدا شد!

خانم دلیور ییلماز حادثه را اینگونه به پلیس شرح داد: “اهالی محله او را صبح پیدا کردند. وقتی نتوانستند جلوی گریه‌ی بچه را بگیرند به من زنگ می زنند.

من سریعاً خودم را رساندم. از روی احساس مادری‌ام تصمیم گرفتم به بچه شیر بدهم. وقتی شکمش سیر شد شروع به خوابیدن کرد..

. خیلی سخت بود، وقتی سعی کردم آن را عقب بکشم، اجازه نمی داد بروم… بچه را به تیم های پزشکی تحویل دادیم. حتی یک حیوان در خیابان توله خود را رها نمی کند. یک مادر چگونه این کار را انجام می دهد؟ به هیچ وجه نمی توانم درک کنم.”

بیشتر بخوانید  معنی درس دهم فارسی چهارم (باغچه ی اطفال) با معنی کلمات

در آنتالیا نوزادی ۱۰ روزه در زیر درختی پیدا شد!

پس از گزارش این حادثه به پلیس، تیم های پلیس تحقیقات گسترده ای را در آن منطقه آغاز کردند. هنوز اطلاعات دقیقی از چند و چون رها کردن این نوزاد در دسترس نیست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *