در آخر ، 630 واگن مترو از چین برای مدیرعامل تهران خریداری کنید


مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره خرید نهایی 630 واگن از طریق فیناس با چین ، چرایی ساخت LRT در پایتخت ، راه اندازی ایستگاه های جدید مترو و عملیات اجرایی خط 10 مترو تهران توضیح داد.

– امواج مداوم کرونا تعداد مسافران مترو در پایتخت را کاهش داده و باعث کاهش تعداد مسافران در شهر زیرزمینی شده است. در حال حاضر ، علاقه تهران به استفاده از مترو به دلیل شرایط حاد کرونر کاهش یافته است ، اما به طور کلی ، مترو هنوز در اولویت اصلی است. بسیاری از مردم در پایتخت به عنوان ترافیک در سطح شهر در نظر گرفته می شوند.

قبل از فوران تاج ، روزانه به طور متوسط ​​2 میلیون سفر با مترو در تهران انجام می شد و هم اکنون به حدود 700 تا 800 هزار نفر در روز می رسد.

کارشناسان به شهروندان توصیه کرده اند که مسافت اجتماعی و استفاده مداوم از ماسک را در شهر زیرزمینی رعایت کنند و اگرچه تقریباً 100٪ مسافران در حال حاضر از ماسک استفاده می کنند اما رعایت فاصله اجتماعی به دلیل کمبود قطار در مترو امکان پذیر نیست.

مقامات شهری می گویند ما قطار و واگن مترو کم داریم و چاره ای جز مدیریت سفر شهروندان نداریم.

از طرف دیگر توسعه مترو علاوه بر کاهش ترافیک و تسهیل رفت و آمد شهروندان در شهرها ، راهکاری برای مقابله با آلودگی هوا است و توسعه آن همواره مورد توجه مدیران شهری در کلانشهرهای مختلف جهان بوده و نشانه ای از توسعه شهری. بودن.

در سال های اخیر ، روند ساخت مترو و ایستگاه های جدید به سرعت انجام نشده است و مدیران شهری بارها و بارها گفته اند که دولت همکاری لازم را انجام نداده است و اکنون خرید 630 اتومبیل از چین نیز با هاله ای از عدم قطعیت روبرو است ، شهر مدیران گفتند. بودجه 630 واگن از طریق صندوق توسعه ملی لغو شده است و فقط 6 ماه برای تأمین مالی 15٪ از این بودجه باقی مانده است.

در مورد موضوعات مختلف مترو در تهران ، از جمله ساخت ایستگاه های جدید مترو ، پایان اوراق مشارکت ، افتتاح خطوط جدید مترو ، راه اندازی ترمینال در شهر زیرزمینی و ابهام در قرارداد 630 واگن مترو تهران ، علی امام ، مدیر عامل شرکت مترو تهران بحثی را انجام داد که جزئیات آن به شرح زیر است.

سرانجام ، ساخت مترو پرند ساخت مترو پرند در سال های اخیر ، بسیاری از شهروندان در پایتخت اصرار بر شهرداری دارند. پروژه ساخت مترو برای پرند از کجا آمده است؟ شهرداری تهران دائماً ساخت و بهره برداری از مترو پرند را رصد می کند و امسال 250 میلیارد تن در بودجه سالانه کشور بر اساس پیگیری های شهرداری گزارش شد که مبلغ خوبی بود ، اما اکنون مشکل اسناد نقدی اسلامی است. در این منطقه. با وجود پیگیری ها ، این موضوع هنوز در بورس سهام برای خرید و فروش فعال نشده است ، بنابراین منابع نقدینگی به پیمانکار نرسیده است.

بیشتر بخوانید  افسری: ابراهیمی در لیست قلعه‌نویی نبود و به پرسپولیس پیوست/ مبلغ رضایت‌نامه تیکدری از قراردادش کسر می‌شود- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

ساخت LRT مورد تأیید شورای عالی ترافیک نیست اخیراً ، مدیر سابق شهردار تهران در دوره حناچی اعلام كرد كه شهرداری و شورا از جذب سرمایه برای ساخت LRT در پایتخت جلوگیری كرده اند. در این رابطه ، و چرا سرانجام LRT در تهران نرسید؟ ببینید ، در طرح جامع مصوب راه آهن تهران ، ساخت LRT در فوریه 1998 توسط شورای عالی جنبش تصویب نشده است ، به طوری که هیچ کس نمی خواهد مانع سرمایه گذاری آن شود.

بنابراین تحقق این تعداد در تهران جزو پروژه های مصوب راه آهن در پایتخت نیست و اگر سرمایه گذار بیاید و قصد سرمایه گذاری داشته باشد ، مورد تأیید وزارت کشور نخواهد بود.

از طرف دیگر سرعت جابجایی مسافران با تراموا یا LRT بسیار کندتر از مترو است و تراموا حمل و نقل انبوه محسوب نمی شود ، زیرا فقط از دو تا سه واگن ساخته شده است و در مقایسه با مترو

اولویت تخصیص منابع برای تحویل واگن ها و تکمیل خطوط مترو شورای شهر تهران همچنین تأکید کرد که اولویت برای تأمین واگن و تکمیل خطوط مترو اختصاص یابد. این پایتخت است.

کمبود 1500 واگن برای هفت خط مترو تهران تهران کمبود واگن چقدر است؟ طبق آخرین تحقیقات ، ما برای 7 خط مترو در پایتخت حدود 1500 ماشین کم داریم. حداقل 1000 واگن باید تا پایان برنامه ششم توسعه و وظیفه ماده 58 قانون برنامه تکمیل می شد ، اما متأسفانه یک واگن دریافت نکردیم. این خودرو با بودجه چین تحقق نیافته و هنوز در رنگین کمان است.

این مورد در مورد شهرهای دیگر نیز صادق بود و حتی حراج های مربوطه نیز برگزار نشده بود.

خرید 630 واگن مترو از چین مبهم بود / ماجرای نامه به حسن روحانی خرید 630 واگن مترو از چین چه شد و چرا این واگن ها هنوز به تهران رهاسازی نشده اند؟ می بینید که این 630 واگن باید از طریق بودجه چین تأمین می شد ، اما کشور مبدا باید 15٪ از منابع بودجه را بر اساس مصوبات قبلی اختصاص دهد و این کار باید توسط صندوق توسعه ملی انجام شود ، اما اکنون در بودجه. 1400 این پرونده کاملاً منتفی و مطرح شده است که از این نظر نگران کننده است. ما این را به وزارت کشور گزارش کردیم و وزارت کشور با رئیس جمهور مکاتبه کرد و وی آن را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داد.

با وجود این اقدامات پیگیری ، این مشکل هنوز حل نشده است و به نظر می رسد که یک مشکل جدی در نحوه فعال سازی این قرارداد بوجود آمده است.

630 واگن از جمله 2000 واگن بوده است که دولت طبق ماده 58 برنامه پنج ساله ششم مرتکب شده است و از این 2000 واگن ، 1050 واگن برای سرمایه در نظر گرفته شده است که اولین گام آن حراج بین المللی در سال 1996 بود. این توسط وزارت کشور و مجبور بود 630 واگن از چین تحویل دهد ، اما پس از 4 سال از این پرونده هنوز پرونده باز است و اکنون که به مرحله نهایی رسیده ایم ، در تأمین 15٪ از منابع در وضعیت بلاتکلیفی قرار داریم. چرا؟ این بودجه بدون تأمین 15٪ از منابع کشور مبدا معنی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  درخواست رد صلاحیت ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۴

فرصت 6 ماهه برای تأمین مالی 15٪ واگن های چینی یک کشور برای دریافت 15٪ از بودجه خود برای 630 واگن مترو چه مدت طول می کشد؟ من فکر نمی کنم که بیش از 6 ماه فرصت در این زمینه وجود داشته باشد. این 15٪ از منابع اختصاص داده شده باید مشخص و تأمین شود.

با این حال ، شهرداری هیچ تعهدی در این زمینه ندارد و به دلیل کمبود منابع درآمد بعید است که توسط شهرداری تأمین شود و دولت باید راه حلی برای آن در نظر بگیرد.

حسن روحانی بودجه خرید واگن را تأمین می کند؟ حدود دو هفته تا پایان دولت حسن روحانی باقی مانده است. آیا بودجه باقی مانده برای خرید 630 واگن مترو تأمین می شود؟ من فکر نمی کنم که این موضوع مورد توجه دولت آینده قرار گیرد و امیدواریم اقدامات لازم انجام شود.

افتتاح دو ایستگاه جدید مترو در خطوط 6 و 7. در پایان تابستان ، شهرداری تهران قول داده است که به زودی دو ایستگاه جدید مترو افتتاح کند ، چرا این کار در خطوط 6 و 7 انجام نشده است؟ ما در تلاش هستیم ایستگاه شهید رضایی را در خط 6 و ایستگاه توحید را در خط 7 افتتاح کنیم. بحث در مورد اوراق مشارکت پایان یافت و چهارشنبه دو هفته پیش فروخته شد ، اما این موضوع با قطع انتقال پول به دلیل تعطیلات همراه بود و من امیدوارم که این موضوع باید به سرعت پیگیری شود و ما باید بتوانیم منابع مالی را از اوراق قرضه پروژه تزریق کنیم و تصور کنیم که احتمالاً دو ایستگاه جدید تا پایان تابستان افتتاح شود و این اتفاق بعید است در جریان فعالیت های جاری شهرداری باشد.

افتتاح 30 ایستگاه در 4 سال چند ایستگاه مترو در این دوره از مدیریت شهری افتتاح شده است؟ در 4 سال گذشته 30 ایستگاه مترو افتتاح شده است و دو ایستگاه دیگر نیز در پایان ماه سپتامبر تکمیل می شود و در مجموع 32 ایستگاه منتهی می شود.

راه اندازی ترمینال اکباتان راه اندازی ترمینال اکباتان تا پایان تابستان به کجا رسیده است؟ انشاالله با پول حاصل از اوراق مشارکت ، ساخت ترمینال اکباتان تا پایان تابستان به اتمام رسیده و بهره برداری از آن به پایان برسد.

ساخت ترمینال جدید در دولت آباد ابتدای خط 6 مترو در تهران آیا ترمینال جدیدی در دستور کار دارید؟ بله ، یک ترمینال در دولت آباد در ابتدای خط 6 وجود دارد که اخیراً حراج عمومی در آن برگزار شد. پیمانکار مشخص خواهد شد و در هفته های آینده شاهد شروع بهره برداری از ترمینال جدید در دولت آباد خواهیم بود.

جزئیات 1850 میلیارد تن اوراق مشارکت برای مترو میزان اوراق مشارکت که اخیراً فروخته شده چقدر است و باید در کجا خرج می شد؟ اندازه آخرین اوراق مشارکت 1850 میلیارد تن سرمایه از مترو است که 2،750 میلیارد تن برای خط های 6 و 7 و دو 175 میلیارد تن برای تکمیل خط 3 و 4 این اوراق.

بیشتر بخوانید  زمین ۲.۳ میلیاردی به قهرمان تکواندو ایران رسید | پاداش ویژه برای آرین سلیمی

با این حال ، ما در تلاشیم با اتکا به منابع غیر پولی شهرداری تهران ، عملیات اجرایی فاز اول خط 4 پروژه توسعه شرقی را در اوایل ماه اوت آغاز کنیم.

ناگفته نماند که با آماده سازی کار و انتخاب پیمانکار پروژه ، عملیات اجرای فاز اول توسعه شرقی خط 4 مترو و با تکمیل پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو آغاز می شود. در تهران ، ساکنان تهران جدید ، تهرانپارس ، دردشت ، حکیمیه ، میدان شاگای ، میدان شاهد و همچنین مشتریان دانشگاه شهید عباسپور و دانشگاه آزاد ، واحد تهران-شمال ، دسترسی راحت تری به شبکه حمل و نقل ریلی خواهند داشت.

اجرای خط 10 مترو تهران در اتریش و میدان دریاچه چیتگر سرانجام ساخت خط 10 مترو تهران به کجا رسیده است و در این مسیر چقدر پیشرفت حاصل شده است؟ عملیات اجرایی خط 10 به صورت دو سمینار در حال انجام است ، یكی در دریاچه چیترغ ، كه در ماه مه آغاز شد و دیگری در میدان اتریش است و كار در حال پیشرفت است.

خط 10 مترو تهران یکی از چهار خط جدید این شبکه است که در فوریه 2017 در طرح کلی راه آهن پایتخت تصویب شد و در ژوئن 2016 به شرکت راه آهن شهر در تهران و حومه اعلام شد که این خط با 35 ایستگاه در طول 43 کیلومتر طول خواهد داشت.

چه زمانی ساخت خط 10 مترو به اتمام می رسد؟ ساخت قطعه اول خطوط 10 و 3 ایستگاه مورد نظر برای فاز اول 4 سال به طول می انجامد و همه اینها در شرایطی است که منابع مالی پروژه با کمترین زمان تحقق یابد تا خللی در آن ایجاد نشود ماشین آلات حفاری مکانیزه و عملیات ساختمانی.

طراحی خطوط جدید مترو گفته شد به زودی عملیات احداث خط 11 مترو تهران به اتمام می رسد ، نظر شما در مورد اقدامات جدید در این راستا چیست؟ ما همچنین به فکر راه اندازی خطوط دیگری در پایتخت افتادیم. پروژه ها باید ساخته شوند و اقدامات لازم انجام شود. ما همچنین اولویت های مربوط به خط 11 را بررسی کردیم و سعی کردیم امسال اقدام کنیم ، اما لازم به ذکر است که ابتدا باید پروژه ها انجام شود. و سپس شاهد مناقصه برای رسیدن به مرحله عملیات اجرایی باشید.

کلمه کلیدی: مترومترو تهرانتهرانشهر زیرزمینیمدیرعامل شرکت مترو تهرانمسافراناستفاده کنیدسرمایه، پایتختمدیر ارشد اجرایی شرکت متروزیر زمینویروس کروناشرکت مترو تهرانفاصله اجتماعیهمیشهدارم تنظیم می کنمفوران تاجکارشناسانشرکت متروماشین متروتهرانکاهش آمارکاهشماسکمدیر عاملخط 10 متروخرید می کندشهروندانخودرومیانگینگارا

دیدگاهتان را بنویسید