درگیری وحشتناک با خنجرهای مهیب در مشهد / کشته شدن 2 جوان! + تصاویری از بازسازی صحنه قتل


به گزارش سلام نو به نقل از خراسان، هفت متهم پرونده خنجرهای خیابانی صبح دیروز در باران شدید صحنه قتل را بازسازی کردند و عامل دو جنایت در این درگیری هولناک مدعی شد برای دفاع از خود مردی را کشتم!

در اولین ساعات بامداد هفتم فروردین، درگیری هولناک با خنجرهای مهیب در چهارراه دانش آموزی مشهد رخ داد که طی آن دو جوان به نام های ایلجا و امیر کشته و چند نفر مجروح شدند.

در میان مجروحان جوانی به نام «علی» دیده می شود. وی پس از اقدامات اولیه در بیمارستان شهید کامیاب مشهد به قتل دو جوان اعتراف کرد و دستگیری عاملان این درگیری مرگبار تا دو روز بعد ادامه داشت.

صبح دیروز با بارش باران در پیاده رو مشهد، هفت متهم پرونده جنایی با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مشهد برای بازسازی صحنه قتل به چهارراه دانش آموزی مشهد منتقل شدند.

اعترافات تکان دهنده جوانی که دو نفر را در خیابان کشت  تا حالا 80 بار خودم را زدم تصاویری از بازسازی صحنه قتل

در این میان جوانی 20 ساله به نام علی. خ که به دلیل قتل دو جوان دیگر به نام های ایلجا و امیر دستگیر شده بود به دستور قاضی دکتر سده صفری جلوی دوربین دادگستری ایستاد تا جزییات درگیری هولناک هفتم فروردین را بگوید.

متهم این پرونده جنایی پس از تفهیم اتهام از سوی قاضی شعبه 208 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب و تاکید بر اینکه باید مراقب اظهارات خود باشد و حقیقت را بیان کند، از این حادثه هولناک ابراز تاسف کرد و گفت: دعواهای ما از مدت ها قبل شروع شده است: «در چند روز اخیر به اوج خود رسیده است. پس مرا به بیابانهای اطراف مشهد کشاندند و به شدت تحقیر کردند و صحنه هایی از تحقیر من را فیلمبرداری کردند. این باعث عصبانیت من شد و می دانستم که او دوباره پیش من خواهد آمد. به همین دلیل تا ساعت 24 شب هفتم فروردین با یکی از دوستانم جلوی دستگاه خودپرداز بانک ملی ایستاده بودم که ناگهان مورد حمله چند نفر از آن طرف خیابان قرار گرفتیم. خنجر و قمه و شمشیر در دست داشتند. تا اینکه به هوش آمدم مبین (یکی از متهمان) با لگد به شکمم زد. یک چاقو هم از جیب عقبم بیرون آوردم و دعوا شروع شد. یکی از قربانیان با خنجر به من حمله کرد که من نیز در دفاع از خود حمله کردم و چندین ضربه به بدن او زدم. وقتی برگشتم و دیدم دوستم همچنان درگیر است، به کمکش شتافتم و به دنبال قربانی دیگری از خیابان رفتم که دوباره با هم درگیر شد و او را زد. در آن لحظه چاره ای جز دفاع از خودم نداشتم چون همه دستشان خنجر و کتک بود. بنابراین وقتی به گردنم زدند، نزدیک رگم افتاد و در پی آن یکی از دوستانم مرا به بیمارستان رساند و طرف مقابل مصدوم دیگر را به بیمارستان رساند. متهم که تصاویر مختلفی از خالکوبی های شیطانی روی بدن خود دارد در ادامه اعترافات گفت: قصد کشتن آنها را نداشتم و فقط برای دفاع از خودم وارد این درگیری خیابانی شدم و …

بیشتر بخوانید  نمایشگاه کتاب امروز تعطیل است چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ + تعطیلی – ایران چطور

سروان منفرد (کارمند دادگستری) پس از بازسازی محل وقوع دو جنایت خیابانی سرهنگ ولی نجفی (رئیس یگان قتل عمد)، جزئیات جنایات و اعترافات متهم را در بازجویی های تخصصی و سپس قاضی دکتر صفری به طور ویژه به وی ارائه کرد. محل درگیری را شرح دهد. با این دستور مقام قضایی، متهمان این پرونده جنایی هرکدام به نقش خود در درگیری خنجر خیابانی اعتراف کردند در حالی که پیش از این مدعی بودند این درگیری خونین به دلیل فروش «بنگ» در پارک ملت مشهد آغاز شده است. به جنایاتشان در پارک ملی مشهد برگردیم.

“ولی. خ (متهمان ردیف اول پرونده) در حاشیه بازسازی صحنه قتل گفت: چند سال پیش در بلوار طبرسی شمالی زندگی می کردیم اما مادرم مرا به بالای شهر آورد تا تبدیل به قتل شوم. شخص و نه با دوستان ناباب، اما متاسفانه جنایات بیشتر در این زمینه.» و من در پارک ملت فروش و استفاده کردم و با افرادی دوست شدم که در نهایت به من چاقو زدند. من اعصاب و روان واقعی ندارم و تا حالا 80-70 بار به خودم آسیب زدم! به گونه ای که حتی با تیغه چاقو به سرم زدم یا با تیغ و بشقاب بدنم را خراش دادم.

بر اساس این گزارش، با اتمام عملیات بازسازی صحنه جنایت در چهارراه دانش آموزی مشهد، متهمان این پرونده برای بازجویی های تخصصی بیشتر به دادسرای عمومی و انقلاب اعزام و روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید