درگیری فرصت خوزستان با وضعیت قرمز / ورود محموله جدید واکسن



ایسنا / خوزستان اهواز جندی شاپور ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به اینکه استان های همجوار در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد مراجعه به مراکز بهداشتی در این استان ها افزایش یافته است ، احتمالاً خوزستان در این امر دخیل است.

دکتر فرهاد ابوالنجادیان گفت: 80 تا 100 بیمار مبتلا به بیماری کرونر قلب هنوز هم روزانه در بیمارستان های خوزستان بستری هستند.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: تاکنون تایید نشده است که تاج دلتا در خوزستان داشته باشیم. ما موارد مشکوکی را با دلتا داشته ایم که نمونه هایی به آزمایشگاه ارسال شده است ، اما تاکنون هیچ کدام تأیید نشده اند.

اهواز جندی شاپور ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به اینکه استان های همجوار در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد مراجعه به مراکز بهداشتی در این استان ها افزایش یافته است ، احتمالاً خوزستان در این امر دخیل است ، بنابراین از همه استان ها می خواهیم ما پروتکل های بهداشتی بیشتری را دنبال می کنیم “

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 4.5 درصد از جمعیت خوزستان واکسینه شده اند ، افزود: روز یکشنبه حدود 80 هزار دوز واکسن تاج به استان خوزستان وارد شده و در تلاش هستیم روند واکسیناسیون را تسریع کنیم.

ابوالنژادیان گفت: از روز دوشنبه همه افراد بالای 65 سال که هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند می توانند به مراکز بهداشتی واکسیناسیون مراجعه کنند. امیدواریم که افراد بالای 65 سال تا پایان هفته واکسینه شوند و هفته آینده واکسیناسیون افراد بالای 60 سال را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید  ۳ تا چوب کبریت رو جابجا کن و معادله ۱=۴-۴ رو به شکل صحیح در بیار!

وی در تلویزیون صحبت کرد و گفت: 25٪ افراد بالای 70 سال هنوز درخواست واکسن نکرده اند و ما می خواهیم بلافاصله به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید