درگیری توییتر محسن چاوشی و مهدی یراحی بر سر خوزستان


به مناسبت حوادث اخیر خوزستان ، محسن چاوشی خواننده خوزستانی متنی را در فضای مجازی منتشر کرد و نسبت به برخی تحرکات تجزیه طلبانه هشدار داد.

طبق گزارش ها صبحگاه، مهدی یراحی ، خواننده دیگر خوزستانی ، به محتوای توئیتر محسن چاوشی واکنش نشان داد.

این دو سابقه درگیری در فضای مجازی را دارند.

محسن چاوشی و مهدی یراحی در توییتر خود نوشتند.

تاریخچه درگیری مهدی یراحی و محسن چاوشی

مهدی یراحی که از اعراب خوزستان است و یکی از موفق ترین خوانندگان در زمینه موسیقی در کشور امروز است ، آهنگ های معروف و محبوب بسیاری داشته است. تنها کاری که باید انجام دهید جستجوی آهنگهای مهدی یراحی و آلبوم مهدی یراحی به صورت آنلاین است تا موسیقی متن های وی را به راحتی پیدا کرده و گوش دهید.

مهدی یراحی به دلیل انتشار آهنگ “پره سنگ” مورد انتقاد قرار گرفته و شایعات زیادی مبنی بر ممنوعیت کار مهدی یراحی در فضای مجازی منتشر شده است. مهدی یراحی اخیراً هنگام حضور در برنامه من در تهران در حالی که تحت فشار زیادی بود ، در کشتارگاه محسن چاوشی حضور یافت و کار محسن چاوشی را نژاد پرستانه و ضد عرب خواند و گفت که هیچ اتفاقی برای محسن چاوشی نیفتاده است.

این حادثه باعث درگیری در اینترنت بین طرفداران محسن چاوشی و مهدی یراحی شد و هواداران محسن چاوشی به مهدی یراحی اعتراض کردند.

محسن چاوشی هنرمندی است که فقط یک بار در انظار عمومی ظاهر شده و نکته جالب این است که محسن چاوشی اولین و تنها حضور در محافل عمومی در کنسرت مهدی یراحی است و این موضوع بحث سخنرانی های مهدی یراحی در تلویزیون و اتهامات است. حضور کشتارگاه محسن چاوشی آن را رنگارنگ تر و جالبتر می کند!

بیشتر بخوانید  جشن بزرگ عید غدیر در شهر قدس برگزار شد + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید