دروازه بان سایپا: کردم من موافق نیستم



دروازه بان تیم فوتبال سایپا درباره پنالتی مقابل استقلال توضیح داد.

به گزارش ایسنا ، کوروش ملکی دروازه بان تیم فوتبال سایپا در مورد اتفاقاتی که بعد از بازی مقابل استقلال رخ داد گفت: دو روز است که تحت فشار زیادی قرار گرفته ام و بعد از بازی مقابل استقلال مردم حرف هایی در مورد من زدند. بازی های من ثابت شده و من همیشه بهترین بازی هایم را مقابل استقلال و پرسپولیس انجام داده ام و این دو تیم اصلاً نیازی به توافق ندارند.

وی افزود: بعد از بازی دیدم مصاحبه ای انجام شده و صحبت از توافق مخفی است. سپس به تمرین رفتم و با آقای کمالوند صحبت کردم زیرا آنها ناراحت بودند. او به من گفت پرش به سمت چپ پنالتی. با این حال ، حتی اگر به سمت چپ می رفتم ، مجبور نبودم توپ را بگیرم.

وی همچنین گفت: ارسلان مطهری یکی از دوستان نزدیک من است و قبل از پنالتی به او گفتم پنالتی را می گیرم زیرا ما همیشه همه چیز را داشتیم. قبل از ضربه ، سید احمد موسوی با او صحبت کرد و من درنگ کردم و به سمت راست رفتم. البته استراحت ارسلان مطهری در اعتصاب نیز م effectiveثر بود.

ملکی همچنین ادامه داد: آقای کمالوند نیز تحت فشار است و من سخنان وی را قلباً قبول نکردم. بسیاری مرا محکوم کردند. من یک کرد هستم و اگر همه چیز را بدهم موافقت نمی کنم و فکر می کنم نان حلال را سر سفره ام بیاورم. شما می توانید صحبت کنید ، اما نباید با زندگی کسی بازی کنید.

بیشتر بخوانید  اگه کشورهای دنیا مادر بودن، چه چهره‌ای داشتن؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید